Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، وجیه الله نوروزی،  فرماندار شهرستان ابهر در استان زنجان، در جلسه هماهنگی برنامه‌های شهرستان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است برای تبیین ارزش‌های انقلاب و خدمات دولت‌ها که همان عملکرد انقلاب اسلامی است.  

وی افزود: برای ایجاد امیدواری و نشاط در بین آحاد مردم این روزها فرصت خوبی بوده همچنین فرصتی برای جذب و افزایش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نوروزی بیان کرد: دهه فجر امسال متفاوت از سال گذشته است چرا که با پشت سر گذاشتن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم  و مسئولان و مردم باید اقداماتی را که در زمینه گام دوم انقلاب انجام داده‌اند،  بیان کنند.  

فرماندار ابهر اضافه کرد: تفاوت دیگر آن تقارن با چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همراهان ایشان است که شهادت ایشان وحدت ویژه‌ای در جامعه اسلامی ایران و کشور عراق و حامیان ایران ایجاد کرد که این امر خواست خدا بود که این شهادت ابرقدرت‌های مدعی را در جهان رسوا کرد.  

نوروزی به پروژه‌های قابل افتتاح یا کلنگ زنی شهرستان در دهه فجر، اشاره کرد و گفت: از ۹۲ پروژه عمرانی تعداد ۷۸ پروژه عمرانی و طرح سرمایه‌گذاری با اعتباری بالغ بر ۷۹۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.  

وی افزود: تعداد ۱۴ پروژه عمرانی مربوط به دهیاری‌ها با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد ریال کلنگ زنی خواهد شد.  

فرماندار ابهر بیان کرد: دهه فجر امسال ۲ مجموعه استخر سرپوشیده در ابهر و صایین قلعه با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد شد همچنین پروژه گازرسانی به ۵ روستایی عباس‌آباد، سفلا اولیا، چشین، امیر بستاق و قارلوق، افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.  

وی از بازگشت به کار ۱۵۰ نفر از طریق احیای یک واحد تولیدی در شهرستان، خبر داد و افزود: ۲ واحد دیگر هم با هماهنگی‌های لازم در شهرستان بازگشایی خواهد شد.  

نوروزی تاکید کرد: همه ما باید به شعارهای انقلاب اسلامی از جمله استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی به معنی واقعی پایبند بوده و در عمل هم به این شعار اعتقاد داشته باشیم.  

وی بیان کرد: این روزها فرصت خوبی است که اداره‌ها عملکرد خود را ارائه دهند و از طریق اصحاب رسانه و کانال‌های شهرستان و در مراسم‌ مختلف اقدامات دولت را بیان کنند که همانا عملکرد انقلاب است و با وجود تحریم‌ها کارهای خوبی در شهرستان شده‌ است.

کد خبر 480712 برچسب‌ها انقلاب‌ اسلامی‌ ایران دهه فجر استان زنجان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران دهه فجر استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان، استاندار زنجان امروز در جریان سفر یک روزه خود به شهرستان ابهر در آیین آغاز به کار  یک واحد تولید محصولات شیمیایی حضور یافت.

در این واحد، محصولات شیمیایی بوکسیت کلسینه، کربنات باریم، دولومیت کلسینه و منیزیت کلسینه شده، تولید می‌شود.

برای تکمیل و راه اندازی این واحد تولیدی ۲۸۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است.

به گفته فرماندار ابهر، ۲۳۴ واحد صنعتی در این شهرستان مستقر است و بیش از ۱۳ هزار و ۳۰۰ نفر در واحد‌های صنعتی این شهرستان مشغول به کار هستند.

ابهر پنج شهرک صنعتی دارد و محصولات تولیدی ۲۲ واحد صنعتی در این شهرستان، صادراتی است.

دیگر خبرها

  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سفر یک روزه استاندار زنجان به ابهر+ جزئیات
  • بهره برداری از یک واحد تولیدی در ابهر
  • تعویق مجدد افتتاح پروژه عظیم انتقال آب خلیج فارس به شهرستان رفسنجان
  • پست برق و پروژه فیبر نوری میامی افتتاح و کلنگ زنی شد
  • ۲ طرح بهداشت و درمان در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در میامی افتتاح و کلنگ زنی می‌شود
  • ۲ پروژه در دامغان افتتاح می‌شود