Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@01:43:59 GMT

راه برد الریان ، صبر، صبر، صبر

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۱۷۷

راه برد الریان ، صبر، صبر، صبر

قصه بازی سه شنبه فرق دارد، فرهاد مهمترین شطرنج زندگیش سه شنبه بازی خواهد کرد.

 به گزارش "ورزش سه"، تیم خسته استقلال از بی برنامگی ، بی تمرینی ،شرایط سخت پرواز به دوبی رفت و الکویت را با ترکیبی از پرس و حمله با 3گل شکست داد ، شکستی که اگر بی دقتی ها نبود می توانست سنگین تر هم باشد.


روز خوب حسینی شنبه خوب استقلال تکمیل کرد، حسینی در چندین مورد به جهت تاکتیک باز استقلال و ایجاد موقعیت برای حریف به خصوص از دقیقه 60به بعد به جهت میل به افزایش گل در بازیکنان استقلال  مجبور به واکنش شد تا در پایان بازی تابلو نتیجه 3بر صفر به نفع  استقلال را نشان دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ولی قصه روز سه شنبه فرق دارد.


الریان که آخرین بازی لیگ خود را روز پنج شنبه با شکست 4بر دو برابر الغرافه پشت سرگذاشت ، الریانی است که ماه گذشته 4گل به الدحیل زده.


 استراحت بیشتر ، تمرین مناسب و وجود ستاره هااز جمله  تاباتا هافبک وسط خوش فکر و تمام نشدنی الریان در کنار یاسین براهیمی و یوهان بولی ساحل عاجی خط حمله الریان را خطرناک نشان میدهد. به نظر میرسد در صورت اتخاذ تاکتیک نامناسب خط دفاع استقلال که آسیب پذیر نشان میدهد روز سختی برابر ستاره های گرانقیمت الریان خواهد داشت .خط دفاعی که دو عنصر مهم آن عارف غلامی و سیاوش یزدانی نیز به دلیل آسیب دیدگی غایبند.


استراماچونی با روش 2_5_3نوین  از هفته ششم با پرس و پوشش فضاهای خالی و کشیدن خط دفاع به نیمه های زمین موفق شد با پیروزی های پی درپی و ارائه فوتبال چشم نواز به صدر جدول برسد.


تیم استقلال که بر اساس داشته های حریف و مهره خوانی بازی میکرد در اصفهان با تاکتیک پرس و حمله سپاهان آزار داد ولی یک هفته بعد در ورزگاه مملو از تماشاگرآزادی با تغییر تاکتیک فضا را از خط حمله پدیده گرفت و باآرامش و بستن منفذهای دفاعی و اسفاده از موقعیت های ایجاد شده تیر خلاص به پدیده را زد. تفکری که میتواند راهگشای بازی سه شنبه باشد.


استقلال برای بردن باید برای خط جلوی الریان برنامه داشته باشد ، یارگیری من تومن با یاسین براهیمی و یوهان بولی ، قطع ارتباط هافبک ها و خط دفاع الریان باتاباتا کلید برد استقلال در برابرالریان است .الریانی که در لیگ قطر با خط حمله خوب که در 13بازی 27گل زده است با ۱۱ گل خورده خط دفاعی ضعیفی دارد  و این یعنی فرصت برای شیخ دیاباته و قائدی به اندازه کافی هست.


سه شنبه فرهاد میتواند متولد شود ، فرهاد مربی باید مثل فرهاد بازیکن سه شنبه را متفاوت رقم بزند. فرهاد تا دربی سه بازی دیگر دارد ، فرهاد در این ده روز میتواند مثل روزهای بزرگی که در بازیگری ساخت ، دل ها را با خود همراه کند .یادمان باشد استقلالی ها سه شنبه برای رئیس بازی می‌کنند. شرایط را برای شادی کودک بلوچی که منتظر صعود استقلال است فراهم کنید.


سه شنبه کم نیستند مثل کودکان بلوچ که در خیال خود فارغ از تمامی مشکلات بعد از صعود در خانه حریف مشت ها را گره کرده اند و برای ستاره سوم رویا میسازند.

 

محمدرضا تقی خانی

قطر استقلال تهران الریان لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر استقلال تهران الریان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما

آفتاب‌‌نیوز :

داستان فیلم سینمایی «مست عشق» همزمان با دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی اتفاق می‌افتد که شهاب حسینی در نقش شمس تبریزی، پارسا پیروزفر در نقش مولانا و هانده ارچل در نقش کیمیا خاتون حضور دارند.

زنده‌یاد مرتضی پورصمدی که در این فیلم با حسن فتحی همکاری داشته است، همانند همیشه تصاویری جذاب به یادگار گذاشته است؛ تصاویری که با رنگ‌بندی‌ها و قاب بندی‌ها، برای مخاطب چشم‌نواز است.

البته ثبت این تصاویر برای فیلمبرداری که تجربه عکاسی و مستندسازی داشته، دور از ذهن نیست، اما افسوس که نمایش «مست عشق» در فقدان پورصمدی برای سازندگان فیلم باقی ماند و در اولین شب نمایش آن در یک محفل سینمایی، فرهاد توحیدی فیلم‌نامه‌نویس این اثر، از او یاد کرد.

مرتضی پورصمدی می‌گفت، «معمولا سعی دارم برای کارگردان و حقوقی که او در زیبایی‌شناسی خروجی و نهایی کار دارد، احترام قائل باشم و در ابتدای کار نیز سعی می‌کنم، تصاویری تهیه و درباره آن‌ها با کارگردان گفتگو کنم تا به آن‌چه دلخواه اوست نزدیک‌تر شود» و حالا نتیجه این سبک کاری در مست عشق» حسن فتحی نمایان است.

او همچنین می‌گفت از دیگر شانس‌های بزرگ من آن است که تربیت‌شده نسلی هستم که با افراد بسیار جذابی کار مشترک داشته‌ام و مسایل متعددی را از آن‌ها آموخته‌ام. افرادی، چون فرهاد ورهرام، ناصر تقوایی، ضابطی جهرمی و ... هریک علاوه بر عرصه‌های کاری نکات اخلاقی مهمی را به من آموختند که از تمام آن‌ها سپاسگزارم.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • آنچلوتی ستاره‌اش را لای پر قو گذاشت!
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • تبریک و خوشحالی اسطوره استقلال از شکست الهلال | انتشار عکس تاریخی
  • اسطوره استقلال، خوشحال‌ترین ایرانی از شکست الهلال!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۴‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ماجرای کشف جسد در بشکه چه بود؟