Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تغییر نام خیابان تختی طبق قانون به شورای حل اختلاف فرستاده شد و رئیس فدراسیون کشتی درباره این موضوع با محسن هاشمی گفت‌وگو کرد. تاریخ انتشار: 10:09 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۷۵۳

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، در پی مصوبه شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تغییر نام خیابان غلامرضا تختی و اعتراض جامعه کشتی به این تصمیم، فرمانداری تهران با این تصمیم مخالفت کرد اما با توجه به تصمیم مجدد شورای شهر تهران مبنی بر تغییر نام این خیابان این موضوع طبق قانون به شورای حل اختلاف فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران یکی از اعضای شورای حل اختلاف در این موارد است، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در تماس تلفنی با وی ضمن دفاع از جایگاه پهلوان غلامرضا تختی بزرگ‌مرد کشتی ایران به عنوان یکی از اسطوره‌های ورزش ایران و جهان که به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار فرهنگی اجتماعی کشور نیز شناخته می‌شود، مراتب مخالفت جامعه کشتی کشور و فدراسیون کشتی با این تصمیم را به وی اعلام کرد.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین در این گفت‌وگو توضیحاتی را در مورد چگونگی نام‌گذاری این خیابان به نام جهان پهلوان تختی که محل زندگی این قهرمان نامی ایران بود و یادآور خاطراتی از جوانمردی و مردانگی این بزرگ‌مرد می است، ارائه داد.

بیشتر بخوانید: مکاتبه فدراسیون کشتی با وزارت کشور در خصوص تغییر نام خیابان تختی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کشتی کشتی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از معابر اصلی شهر پردیس به نام سپاه نام گذاری شد.

شهردار پردیس در حاشیه مراسم نامگذاری این خیابان در جمع خبرنگاران گفت: در شهر پردیس معبری به نام سپاه نداشتیم و به همین دلیل بلوار «بصیرت» حد فاصل بلوار «جانبازان» و «شهید سلیمانی» به نام «سپاه» نام گذاری شد.

رضا کارخانه اضافه کرد: بلوار «طوبی» که یکی از خیابان‌های منشعب از خیابان «بصیرت» است، نیز به نام سردار شهید «حسین محمدی» شهید مدافع حرم تغییر نام یافت و با حضور همسر و فرزندان شهید معزز رونمایی شد.

وی همچنین از سیاست این شهرداری مبنی بر نامگذاری معابری که امکان تغییر نام به شهدا را دارند، خبر داد و گفت: معابری به نام شهید «کرم پور» و شهید «صالحی روزبهانی» در پردیس نام گذاری می‌شود.

کد خبر 6084265

دیگر خبرها

  • نمای شیشه‌ای ساختمان‌ها دهن کجی به اصول معماری است
  • افزایش کرایه‌های تاکسی بیش از ۴۵ درصد تخلف است
  • محبی: حضور شیروان‌ و‌ ارشک در جام تختی به چه درد می‌خورد?
  • بسته شدن پرونده ایستگاه خط ۷ مترو تهران
  • پاکستان نام یکی از خیابان‌ها را به «ایران» تغییر داد
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷
  • برنامه عملیاتی شرکت مترو تهران برای خط ۷ در سال جاری
  • ابراهیم مهربان سخنگوی فدراسیون کشتی شد
  • سخنگوی فدراسیون کشتی معرفی شد
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد