Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:47:10 GMT

دستگیری پزشک قلابی در رشت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۲۲۷

ایسنا/گیلان فرمانده انتظامی رشت از دستگیری پزشک جراح قلابی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی رمضانی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۴ گلسار با انجام تحقیقات پلیسی فردی را که با تاسیس مطب و معرفی خود به عنوان پزشک برای شهروندان نسخه تجویز می‌کرد را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران کلانتری به مطب مورد نظر اعزام شده و پزشک جراح مغز و اعصاب قلابی را دستگیر کردند؛ در بازرسی از مطب متهم انواع داروهای غیربهداشتی و غیرمجاز، مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی و تعدادی تجهیزات پزشکی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ رمضانی خاطرنشان کرد: متهم ۳۷ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با قدردانی از تعامل خوب مردم با پلیس، از شهروندان خواست برای درمان به مراکز درمانی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پزشک قلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری متهم به ۲۰۰ فقره موبایل قاپی در مشهد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • شهروند رشتی مأمور قلابی را لو داد
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند
  • شناسایی و دستگیری مامور قلابی در رشت
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر