Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-19@22:41:24 GMT

آسیب‌های اجتماعی توسط روحانیون شناسایی شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۲۳۵

آسیب‌های اجتماعی توسط روحانیون شناسایی شود

گروه اجتماعی ــ سرپرست معاونت فرهنگی و امور خیریه اوقاف وامور خیریه استان کرمان خواستار احصاء و شناسایی آسیب‌های اجتماعی بومی توسط روحانیون شد.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل اوقاف وامور خیریه استان کرمان، حجت‌الاسلام رضا حدادی سرپرست معاونت فرهنگی و امور خیریه اوقاف وامور خیریه استان کرمان، در جمع روحانیون مستقر و اعزامی سوگواره یاس نبوی ویژه ایام فاطمیه گفت: یکی از مهمترین اهداف ما توسعه فرهنگ اهل بیت(ع) در بقاع متبرکه است که این طرح نیز در همین چارچوب اجرا می‌شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: یکی از مواردی که در اوقاف پیگیری می‌شود رسیدگی به مشکلات مردم به خصوص آسیب‌های اجتماعی و نیازهای مردم در هر منطقه است که روحانیون در این زمینه می‌توانند تأثیر گذار باشند.
سرپرست معاونت فرهنگی و امور خیریه اوقاف وامور خیریه استان کرمان از روحانیون خواست آسیب‌های اجتماعی و نیازهای هر منطقه را احصاء و برای رفع آنها اقدام کنند .
حجت‌الاسلام حدادی همچنین از آزادی ۱۲ نفر زندانی جرایم غیرعمد در همین راستا در استان کرمان با تلاش‌های انجام شده در سال جاری خبر داد .

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان اجتماعی اوقاف حدادی روحانیون آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی

کامرانی فرد مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت مهارت آموزی در رفع آسیب‌های اجتماعی و کاهش دغدغه‌های ناشی از آن، برگزاری دوره‌های آموزشی مهارتی در سطوح مختلف با حرفه‌های متنوع در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است که در این خصوص پارسال ۱۷۵ دوره آموزشی ویژه‌ اقشار آسیب دیده اجتماعی از جمله معتادین بهبود یافته، کودکان کار و خیابان، زنان سرپرست خانوار و اعضای خانواده‌های آنان، زندانیان و ساکنان سکونتگاه‌های غیر رسمی برگزار شده است.

او افزود: از متقاضیان این گروه هدف ۲ هزار و ۴۶۷ نفر مرد و هزار و ۴۸۶ نفر زنان بوده اند.

کامرانی فرد اظهار کرد: در طول سال در مجموع ۶۱۳ هزار و ۳۷ نفر ساعت، آموزش را گذرانده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • روند رشد آسیب‌های اجتماعی در قزوین متوقف شد
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به بیش از ۳ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • اجرای مستمر طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در محلات تهران
  • ساماندهی دستفروشان در قالب طرح ویژه شهرداری تهران
  • هم‌اندیشی دستگاه‌های اجرایی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵
  • طرح ۱۵ روزه شهرداری برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی