Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور توضیحاتی به اظهارات فتاح رئیس بنیاد مستضعفان پیرامون ساختمان برگزاری جلسات مجمع و همچنین محسن هاشمی، ریاست شورای شهر تهران پاسخ داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در این جوابیه آورده است:

به دنبال اظهارات ریاست محترم بنیاد مستضعفان در برنامه نگاه یک و گزارش تهیه شده از سوی خبرگزاری صدا و سیما وبرخی رسانه‌های دیگر، به اطلاع عموم می‌رساند: پس از رحلت مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۹۵، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نامه‌ای در خصوص محل برگزاری جلسات مجمع به محضر رهبر انقلاب نوشتند و تقاضا کردند که جلسات مجمع به ساختمان مجلس قدیم منتقل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد دبیر مجمع موافقت کردند و طی دو سال گذشته هیچ کدام از روسای مجمع در آن ساختمان مستقر نشدند و هیچ جلسه‌ای از مجمع تشخیص مصلحت نظام در آنجا تشکیل نشده است.

لذا با هماهنگی سعیدی‌کیا، ریاست وقت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، با وجود آنکه تنها بخشی از ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی در اختیار مجمع قرار گرفت، مجمع تشخیص مصلحت نظام، مجموعه کاخ مرمر را به بنیاد تحویل داد و از اردیبهشت سال ۹۷ جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام در مکان جدید برگزار گردیده است.

مراحل بازگشایی موزه کاخ مرمر پس از تحویل این مجموعه از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام مربوط به سایر نهادها و مراجع تصمیم‌‌گیر بوده و انتظار آن بود که گزارش امور صادقانه از سوی مدیران و مراجع خبری به اطلاع افکار عمومی رسانده شود.

انتهای پیام/4082/

منبع: آنا

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام کاخ مرمر روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، بانک ایران زمین با نماد وزمین در بازار پایه قرمز فرابورس ایران که نمادی لغو پذیرش شده است در سال 1402 گزارش ۶ ماهه و ۹ ماهه‌ای از عملکرد خود منتشر کرده است که در ادامه به ارزیابی عملکرد ۹ ماهه این بانک در سال ۱۴۰۲ پرداخته می‌شود، اما قبل از پرداختن به این گزارش لازم به ذکر است که بانک ایران زمین در سال ۱۳۹۶  آخرین مجمع خود را برگزار کرده است و اخیرا در تاریخ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ این بانک در صدد برگزاری مجمع فوق العاده برای اعلام صورت‌های مالی سال ۱۳۹۸ بوده است که این مجمع فوق العاده نیز به دلایلی لغو و برگزار نشده است. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iku

دیگر خبرها

  • فیلم «‌مصلحت»؛ برداشتی «لاکاتوش»ی از مفهوم مصلحت
  • سازمان نظام وظیفه اطلاعیه جدید صادر کرد
  • ۲۳هزار و ۵۰۰ سند اراضی کشاورزی در قم صادر شد
  • گسترش حاشیه نشینی در تبریز معضل اساسی است
  • بومی سازی تراشه تشخیص کیفیت گوشت
  • مجمع پی پاد ۱۴۰۳
  • بانک ایران زمین بانکی برای زیان | هر سال بدتر از پارسال!
  • جایگاه نظارتی نظام مهندسی ساختمان باید تقویت شود
  • ضرورت اجرای دقیق استاندارد ساختمان در آذربایجان شرقی
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی