Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: حادثه خروج هواپیمای تهران- ماهشهر از باند مصدومی بر جای نگذاشته است.

دکتر محمدامین زرگر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حادثه خروج هواپیما از باند در ماهشهر اظهار کرد: پس از شنیدن این حادثه سریعا از همکاران‌مان در ماهشهر استعلام کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌های اولیه مبنی بر سقوط هواپیما که خوشبختانه در بررسی‌ها مشخص شد که هواپیما هنگام نشستن از باند خارج شده است.

وی افزود: سریعا دو تیم ارزیاب به منطقه اعزام شد و در حال حاضر مسافران به سلامت از هواپیما تخلیه شده‌اند و سوخت هواپیما نیز تخلیه شده است.

زرگر گفت: سه دستگاه آمبولانس در منطقه مستقر شده است و از نظر امنیتی نیز همکاران در فرمانداری و نیروی انتظامی اقدامات لازم را انجام داده‌اند.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی اهواز ادامه داد: این حادثه خوشبختانه مصدوم خاصی نداشته است، با این وجود نیروها در منطقه مستقر هستند. به تمامی بیمارستان‌های منطقه ماهشهر نیز آماده‌باش اعلام شده است.

وی گفت: فعلا مراجعه خاصی به مراکز درمانی انجام نشده است. با این وجود از آنجا که منطقه‌ای که در آن حادثه اتفاق افتاده، جاده ترانزیتی است، ممکن است مسیرهای فرعی تشکیل شود که به همین دلیل اعلام کرده‌ایم همکاران ما در اورژانس در آماده‌باش بوده و آمادگی لازم را داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اورژانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، رئیس اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان فارس گفت: ۶ نفر بر اثر غرق شدگی در این استان فوت کردند.

محمدجواد مرادیان شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با ایرنا گفت: حوالی ساعت ۱۴ امروز موضوع غرق شدگی به سامانه ۱۱۵ اورژانس اعلام شد که بلافاصله ۲ دستگاه آمبولانس و تیم هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه در باتلاق کلستون رخ داد که ۶ نفر شامل یک بزرگسال و پنج کودک قبل از رسیدن عوامل امدادی جان خود را از دست داده بودند

دیگر خبرها

  • استقرار آتش‌نشانان در محل‌های برگزاری مراسم شب‌های قدر
  • استقرار اورژانس هوایی در بام نفت ایران
  • کناره گیری مدیران ارشد بوئینگ به علت مشکلات ایمنی
  • مرگ ۵ کودک به دلیل غرق شدن در باتلاق
  • مشکل تردد در بزرگراه امام علی (ع) رفع شد
  • پیام مدیر حوزه های علمیه در پی قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر
  • قدردانی آیت‌الله اعرافی از مسئولان قضایی خوزستان
  • رسیدگی فوری به حادثه قتل معاون حوزه علمیه ماهشهر
  • پیام نماینده ولی فقیه در خوزستان برای قتل استاد حوزه علمیه ماهشهر
  • تکمیل باند رفت فاز ۲ آزادراه تهران - شمال؛ کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی