Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: تیم کارشناسان سازمان هواپیمایی به منظور بررسی دلیل خروج هواپیمای شرکت هواپیمایی کاسپین به ماهشهر اعزام شدند. تاریخ انتشار: 10:20 - 07 بهمن 1398 - کد خبر: ۵۹۰۷۶۵

رضا جعفراده در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان درباره آخرین جزئیات خروج پرواز تهران - ماهشهر از باند فرودگاه ماهشهر گفت: هواپیما از نوع بوئینگ MD با ۱۳۵ مسافر و ۷ خدمه پرواز در ساعت ۶:۴۵ تهران را به مقصد ماهشهر ترک و در ساعت ۷:۵۰ صبح امروز پس از فرود از باند فرودگاه ماهشهر خارج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تیم کارشناسان سازمان هواپیمایی به منظور بررسی چگونگی خروج هواپیمای شرکت هواپیمایی کاسپین از باند فرودگاه ماهشهر اعزام شدند و دلیل این موضوع منوط به اعلام نتایج بررسی‌های تیم کارشناسان سازمان هواپیمایی کشوری است.

گفتنی است هواپیما شماره ۶۹۳۶ که صبح امروز از تهران به مقصد بندر ماهشهر در پرواز بود از باند فرودگاه ماهشهر خارج شد.

بیشتر بخوانید: خروج هواپیمای پرواز تهران-ماهشهر از باند/ مسافران در سلامت هستند


انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سازمان هواپیمایی اخبار اقتصادی سازمان هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۸۷ هزار زائر خانه خدا در حج امسال


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، محمدحسین آجیلیان افزود: در عملیات حج تمتع امسال ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر خانه خدا از ایران راهی کشور عربستان می‌شوند و این عملیات درحالی انجام می‌شود که ۵۸ هزار و ۶۲۱ زائر از طریق فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و مابقی از سایر فرودگاه‌های کشور از جمله فرودگاه امام خمینی و مناطق آزاد قشم و چابهار اعزام خواهند شد.
وی با بیان اینکه ۱۸ فرودگاه تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران معین عملیات حج تمتع هستند، بیان کرد: فرودگاه‌های اهواز، ساری، یزد، کرمان، رشت، اردبیل، تبریز، زنجان، شیراز، مشهد، اصفهان، زاهدان، بندرعباس، بیرجند، ارومیه، بوشهر، گرگان و همدان به عنوان فرودگاه‌های تحت مالکیت شرکت فرودگاه‌ها و فرودگاه‌های امام خمینی، قشم و چابهار به عنوان فرودگاه‌های غیر مالکیت این شرکت از ۲۴ اردیبهشت تا ۱۸ خرداد آماده خدمت رسانی به زائران خانه خدا در عملیات اعزام زائران خواهند بود.
مسئول ستاد حج تمتع شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه آغاز عملیات بازگشت زائران خانه خدا از اول تیر خواهد بود، گفت: زائران استان‌های تهران، سمنان، قزوین، قم، لرستان، البرز، مرکزی، کرمانشاه و شهرستان کاشان از طریق فرودگاه امام خمینی، زائران استان کهگیلویه و بویراحمد از طریق فرودگاه شیراز، زائران استان خراسان شمالی از طریق فرودگاه مشهد، زائران استان چهارمحال و بختیاری از طریق فرودگاه اصفهان و زائران استان کردستان از طریق فرودگاه همدان عازم سرزمین وحی خواهند شد.
آجیلیان با اعلام خبر اعزام زائران عمره‌گزار در اردیبهشت امسال گفت: با اعلام سازمان حج و زیارت، تعداد محدودی از این زائران پیش از آغاز عملیات حج تمتع در سفری ۱۰ روزه راهی مکه مکرمه و مدینه منوره خواهند شد.
وی با اشاره به آمادگی فرودگاه‌های معین حج تمتع برای برگزاری هرچه بهتر این عملیات گفت: زائران با هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران و هواپیمایی معراج عازم کشور عربستان می‌شوند و فرودگاه‌ها موظف هستند تا پیش از عملیات حج تمتع هرگونه نواقص و عوامل موجب ایستایی زائران را برطرف کرده و با آمادگی کامل به استقبال این عملیات بزرگ بروند. این در حالی است که نمایندگان سازمان حج و زیارت و شرکت‌های هواپیمایی حامل زائران در فرودگاه‌ها حضور خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • سازمان هواپیمایی: شرکت‌ها باید به امور مسافران خود رسیدگی کنند
  • زمان اعزام زائران حج تمتع ۱۴۰۳ مشخص شد
  • اعزام ۸۷ هزار زائر در عملیات حج تمتع
  • اعزام ۸۷ هزار زائر خانه خدا در حج امسال
  • پرواز‌های فرودگاه امام تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • فرود اشتباهی هواپیمای ایرباس
  • پرواز‌های فرودگاه امام خمینی (ره) تا ساعت ۶ صبح فردا باطل شد
  • ◄ لغو پرواز امروز تهران بیرجند تهران فرودگاه بیرجند
  • پرواز تهران – بیرجند – تهران لغو شد
  • لغو پرواز تهران – بیرجند – تهران