Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-دانشکده علوم پزشکی آبادان در امور پرستاری به عنوان دانشکده برتر کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از آبادان، دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال لوح تقدیری خطاب به دکتر شکراله سلمان‌زاده، رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان، ضمن تبریک این موفقیت اظهار داشت: «خدمت در نظام سلامت فرصت مغتنمی است برای کمک به انسان‌ها به عنوان برترین مخلوقات خداوند؛ چه سعادتی است که بتوان به کسانی که در این عرصه مشغول فعالیت هستند خدمت نمود، پرستاران از جمله گروه‌های خدمتگزار و موثر در نظام سلامت هستند که خط مقدم ارائه خدمات سلامت حضور داشته و می‌توانند منشاء اثرات مهم در سلامت آحاد جامعه باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 طبق ارزش‌یابی صورت گرفته در هفته پرستار از عملکرد دانشگاه‌ها/ دانشکده‌ها در یک سال گذشته در حوزه توسعه پرستاری و ابعاد مختلف علمی، پژوهشی و خدمات حرفه‌ای، آن دانشگاه موفق به کسب عنوان «دانشکده برتر» در امور پرستاری شده است لذا ضمن تقدیر و تشکر از حضرتعالی و مجموعه همکاران محترم امیدوارم در سایه توفیقات الهی در جهت توسعه اهداف نظام سلامت موفق و موید باشید.»

پایان پیام./

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دانشکده علوم پزشکی آبادان امور پرستاری دانشکده برتر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل ویسی عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه مستقر خواهند شد.

وی به استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: نیروهای دانشگاه علوم پزشکی آبادان از پانزدهم مردادماه سال‌جاری با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

ویسی با اشاره به اینکه شرایط دانشگاه علوم پزشکی آبادان برای خدمت به زائران اربعین نسبت به سال گذشته امکانات بیشتر پیش‌بینی کرده است، گفت: نیازهای دارویی و درمانی زائران در مرکز شهید سلیمانی شلمچه تأمین خواهد شد.

به گزارش مهر، بر اساس تقویم رسمی کشور چهارم شهریور برابر با ۲۰ صفر ۱۴۴۵ هجری شمشی اربعین حسینی است.

کد خبر 6088180

دیگر خبرها

  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • همایش تبیین دستاورد‌های عرصه سلامت و تجلیل از فعالان بخش سلامت در شهرستان خوی
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • تخصیص ۲۷۰ میلیارد ریال اعتبار به شبکه‌های بهداشت چابهار
  • همایش تبین دستاوردهای حوزه سلامت در خوی