Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر آموزش و پرورش شهرستان آران و بیدگل در حاشیه مراسم کلنگ زنی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: این مجتمع آموزشی شامل احداث سه آموزشگاه ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم در شهرک حسن آباد شهر نوش آباد احداث می شود.

محمد معدندار با بیان اینکه این مجتمع ۲۵ کلاسه خواهد بود افزود: برای احداث این مجتمع آموزشی، زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع توسط شهرداری نوش آباد اختصاص یافته و تمامی مراحل ساخت آن توسط سازمان نوسازی مدارس کشور انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: برای ساخت این مجتمع آموزشی ۲۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان نوسازی مدارس کشور اختصاص یافته و قرار است در دهه فجر سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش مهر، فرماندار شهرستان آران و بیدگل در این آئین با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید با همت دولتمردان و خیّران نیک اندیش، ساخت و ساز مدارس قوت بیشتری گرفته است گفت: ۱۳۰ آموزشگاه و مدرسه دولتی و غیردولتی با حدود ۱۵۰۰ معلم در شهرستان آران و بیدگل در حال فعالیت هستند.

اسماعیل بایبوردی با بیان اینکه وضعیت شهرستان آران و بیدگل در جذب خیّرین مدرسه ساز در سطح استان و کشور، ممتاز و مطلوب است افزود: تاکنون ۵۰ واحد آموزشی، فرهنگی و ورزشی در این شهرستان توسط خیّرین به بهره برداری رسیده است.

وی، خیرین مدرسه ساز را بازوان پرقدرت و توانمند دولت و مردم برشمرد و تصریح کرد: خیرین این شهرستان به درستی دریافتند که معماران توسعه و پیشرفت شهرستان، استان اصفهان و کشور هستند.

کد خبر 4836134

منبع: مهر

کلیدواژه: کلنگ زنی فضای آموزشی اصفهان بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد
  • کلنگ زنی 327 واحد مسکونی کارکنان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی
  • نگاهی به حال و روز ناخوش گذر تاریخی ابولولو در آران و بیدگل + فیلم