Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت گفت: سیاست کلی وزارت بهداشت، حمایت از بخش خصوصی در حوزه سلامت است چون اعتقاد داریم که اگر از بخش خصوصی حمایت نکنیم، به بخش دولتی فشار مضاعفی وارد می‌شود و سرمایه‌گذاری‌های بعدی در این حوزه انجام نخواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر سعید نمکی در نشست با جمعی از نمایندگان بیمارستان‌های خصوصی تهران اظهار داشت: یکی از مشکلات ما این است که تامین اجتماعی اقدام به توسعه تخت‌های بیمارستانی و سرمایه گذاری مناسبی در حوزه سلامت نکرده است و نمی‌توانیم به بیش از 40 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی، خدمات مورد نیاز را ارائه ندهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اعتقاد داریم که بخش خصوصی را به گونه‌ای حمایت کنیم که احساس نکند دولت، رقیب او است؛ بلکه دولت با او همراه است و باید بتوانیم فضایی ایجاد کنیم که خرید راهبردی خدمات با رقابت بخش خصوصی شکل بگیرد و سرمایه‌گذاری در این بخش تقویت شود.

وزیر بهداشت یادآور شد: برخی از شیوه‌ها و منش‌ها باعث شد جامعه پزشکی در مظلومیت معنوی قرار گیرد و اکثر رسانه‌ها فقط به بحث نصب کارتخوان در مطب های پزشکان می پردازند، اما از پرداختن و نشان دادن مطب پزشکی که در آن پرداخت ویزیت برای بیماران الزامی نیست و یا از پرداختن به خدمات جامعه پزشکی در بحران‌ها و بلایای طبیعی، دوری می‌کنند.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، نمکی خاطرنشان کرد: در مورد تعرفه، سال گذشته تمام تلاش خود را کردیم تا بحث تعرفه های خدمات پزشکی در آخرین روز اسفند 97 تصویب شود و از اوایل امسال قابل اجرا باشد که ناشی از همدلی وزارت بهداشت و بخش خصوصی بود. البته سال گذشته تعرفه بخش خصوصی و دولتی، متفاوت دیده شد.

وی افزود: در سیلاب های گسترده امسال و همه بحران ها و بلایای طبیعی کادر بهداشتی و درمانی اعم از پزشک، پرستار، بهورز، ماما، نیروهای اورژانس و سایر نیروها، جان فشانی و از خودگذشتگی کردند، اما برخی افراد در قبال این خادمان مردم بی‌انصافی می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی بيمارستان درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، یزدان‌پناه رئیس شبکه بهداشت و درمان و شهرستان دنا گفت: ایستگاه سلامت شهر سی‌سخت جهت خدمات‌دهی به مردم شهر سی‌سخت و گردشگران در راستای هفته ملی سلامت شامل غرفه بهداشت و محیط و بلایا، غرفه بهداشت خانواده و مامایی، غرفه آموزش و تغذیه، غرفه بهداشت روان و غرفه بیماریهای غیرواگیر برپا شد.

هدف از برپایی این ایستگاه، خدمات‌رسانی رایگان به مردم و آموزش و اطلاع رسانی هفته سلامت و آگاهی بخشی عمومی، آموزش‌های لازم در زمینه‌های بهداشت روان، آموزش در زمینه بهداشت محیط وبلایا و پیشگیری از سوانح، غربالگری دیابت و فشار خون و افزایش مشارکت مردم در ارتقاء سلامت عمومی می‌باشد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228101 برچسب‌ها مدافعان سلامت

دیگر خبرها

  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • پرداخت ۱۸ میلیارد تومان برای بیماری‌های صعب العلاج
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای ۴۰ دستگاه دفیبریلاتور
  • کاهش ۵۰ درصدی قیمت برنج ایرانی با حمایت بخش خصوصی
  • اهدای ۴۰ دستگاه شوک الکتریکی قلب به سازمان اورژانس ایران
  • افزایش ظرفیت‌های پیش بیمارستانی سازمان اورژانس ایران با اهدای 40 دستگاه دفیبریلاتور
  • واگذاری پروژه‌های دولتی یکی از نمودهای مشارکت اقتصادی است