Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی عیسی‌زاده دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دراگان اسکوچیچ بعد از بازی روز گذشته ( عصر یکشنبه ) تیم صنعت‌نفت آبادان برابر نفت مسجدسلیمان در باشگاه حضور نیافته و باشگاه در جریان استعفای وی نیست.

وی افزود:در آخرین گفت‌وگوی قبل از بازی با نفت مسجدسلیمان اسکوچیچ صحبتی از استعفای خود با مدیریت باشگاه نکرد و منتظر حضور وی در باشگاه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: اسکوچیچ تا پایان فصل جاری با باشگاه صنعت نفت آبادان قرارداد دارد و باید به این قرارداد پایبند باشد.

مترجم دراگان نیز به  خبرنگار ایرنا گفت: دراگان اسکوچیچ سرمربی صنعت‌نفت آبادان روز گذشته پس از دیدار با نفت مسجدسلیمان، با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد.

کریم رحمانی افزود: دراگان اظهار داشته به زودی با باشگاه برای بازگشت به کشورش با مدیران باشگاه توافق خواهد کرد و به زودی به کشورش باز می‌گردد.

گفته می شود دراگان اسکوچیچ به دلیل بیماری قلبی از سوی پزشکان از ادامه فعالیت مربیگری منع شده است روز گذشته پس از شکست صنعت نفت آبادان برابر نفت مسجد سلیمان از هفته هفدهم لیگ برتر در رختکن از بازیکنان این تیم خداحافظی کرده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بیماری قلبی صنعت نفت صنعت نفت آبادان مدیر عامل باشگاه مسجد قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم

در فصل رویایی و تاریخی بایرلورکوزن تحت هدایت ژابی آلونسو، فلوریان ویرتس نقش بسیار تاثیرگذاری داشته است. این هافبک هجومی 20 ساله آلمانی در 43 بازی فصل 2023/24 در همه رقابت ها موفق به ثبت 17 گل و 19 پاس گل شده است. اکنون بسیاری از باشگاه های بزرگ فوتبال اروپا به دنبال جذب این بازیکن هستند.

فرناندو کارو، مدیرعامل بایرلورکوزن که هفته گذشته در مصاحبه با رادیو مارکا، برچسب 150 میلیون یورویی روی این بازیکن قرار داد، صحبت های خود را پس گرفت. او گفته بود:

هیچ بازیکنی غیرقابل فروش نیست، اما ویرتس قطعا با رقمی کمتر از 150 میلیون یورو جدا نخواهد شد.

موضع شفاف بایرلورکوزن: قیمت ویرتس حداقل 150 میلیون یورو است

به نقل از اسکای آلمان، کارو صحبت های خود را اصلاح کرد و گفت:

وقتی گفتم فلوریان ویرتس حدود 150 میلیون یورو قیمت دارد، اشتباه کردم. در واقع ما هیچ قیمت روی او نمی گذاریم.

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • آفتاب بر گستره آبادان و خرمشهر
  • مدیر عامل تلگرام : اپل با حذف تلگرام از اپ استور، گل به‌خودی زد
  • مدیر عامل بایرلورکوزن: اشتباه کردم که روی فلوریان ویرتس قیمت گذاشتم
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر
  • برگزاری جشنواره لاله‌ها در باغ ایرانی
  • رشد ۵ درجه‌ای گرما در آبادان و خرمشهر
  • معرفی مدیر عامل جدید امور شعب بانک ملی استان ایلام
  • بزرگترین آب شیرین کن استان در آبادان راه اندازی می شود
  • مرز نشینان برای دریافت کارت پیله وری نام نویسی کنند
  • اوج گیری رطوبت در اروند