Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@14:20:24 GMT

شادی گل نیمار در واکنش به مرگ کوبی برایانت(عکس)

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۶۲۹

شادی گل نیمار در واکنش به مرگ کوبی برایانت(عکس)

نیمار ستاره PSG که دیشب با دبل در مقابل لیل مهمترین نقش را در پیروزی تیمش داشت با شادی بعد از گلی تاثیرگذار نسبت به مرگ تراژیک کوبی براینت اسطوره دنیای بسکتبال واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن دیشب در جریان پیروزی 2-0 این تیم مقابل لیل مهمترین نقش را داشت و در این بازی دو گل تیمش را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ستاره برزیلی اما بعد از به ثمر رساندن گل دوم خود در این بازی با انجام یک شادی بعد از گل تاثیرگذار، نسبت به مرگ تراژیک کوبی براینت اسطوره دنیای بسکتبال واکنش نشان داد.

 

کوبی براینت 41ساله روز یکشنبه صبح به وقت آمریکا در سانحه سقوط هلیکوپتری که به همراه چهار نفر دیگر سرنشین آن بود کشته شد. بعد از انتشار این خبر باشگاه‌های فوتبال و فوتبالیست‌های گوشه و کنار دنیا هم به این اتفاق واکنش نشان داده و تاسف خود را ابراز کردند. نیمار هم دیشب از این قاعده مستثنی نبود.

 

 

در بازی دیشب که در خانه لیل برگزار می‌شد نیمار در دقیقه 28 بازی اولین گل خود را به زیبایی به ثمر رساند. اما ستاره برزیلی در اوایل نیمه دوم هم بعد از اعلام پنالتی برای PSG روی خطای هند بازیکن لیل در محوطه جریمه پشت توپ ایستاد تا گل دوم خود را هم به ثمر برساند.

 

نیمار بعد از این گل به کنار زمین رفته و در حالیکه با انگشت‌های یک دست خود عدد 2 و با انگشت‌های یک دست دیگرش عدد چهار را به دوربین‌ها نشان می‌داد با نشان دادن عدد 24 که شماره پیراهن کوبی براینت بود نسبت به مرگ او واکنش نشان داد و به او ادای احترام کرد. او سپس دستهایش را به نشانه دعا به هم چسباند و سپس به آسمان اشاره کرد.

 

 

نیمار سپس در مصاحبه با تلویزیون کانال پلاس در این باره گفت:" بین دو نیمه وقتی پیامهای شبکه‌های اجتماعی را چک کردم متوجه شدم که کوبی درگذشته. مرگ او برای دنیای ورزش خیلی غم‌انگیز است و این در باره همه ما صدق می‌کند. نه تنها برای هواداران بسکتبال بلکه به خاطر همه کارهایی که او در دنیای ورزش کرده و برای همه ما اسطوره‌ای بزرگ و قابل احترام است. من کوبی را می‌شناختم و این شادی بعد از گل را برای ادای احترام به او انجام دادم. امیدوارم روح او قرین آرامش باشد".

 

 

کوبی براینت پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم

کوبی مینو در 18 سالگی برای منچستریونایتد و انگلیس به میدان می‌رود. 

طرفداری | کوبی مینو که در ماه نوامبر برای اولین بار پیراهن منچستریونایتد را بر تن کرده بود، خیلی زود و در 18 سالگی به رویای بزرگی دست یافت: بازی برای تیم ملی انگلیس. در ابتدا، گرت ساوتگیت برای حفاظت از بازیکن جوان شیاطین سرخ نام او را در لیست تیم بزرگسالان انگلیس قرار نداد اما با مشاهده عملکرد این بازیکن مقابل لیورپول، سرمربی سه‌شیرها به بلوغ بازی و شخصیتی مینوی جوان پی برد. شب گذشته و در بازی مقابل بلژیک، کوبی مینو برای اولین بار پیراهن انگلیس را بر تن کرد و در پایان به عنوان بهترین بازیکن زمین شناخته شد. 

درخشش مینو توجه بسیاری را جلب کرده است. ایوان تونی در واکنش به عملکرد هافبک جوان منچستریونایتد و انگلیس گفته است:

من در 18 سالگی احتمالا با ایکس باکس بازی می کردم. کوبی مینو در این سن برای تیم ملی انگلیس بازی می‌کند و برای خودش مرد شده است. او به زیبایی با توپ حرکت می‌کند و مطمئن هستم که پیشرفت‌های بیشتری داشته و به بالاترین سطح خواهد رسید.

ایوان تونی در حالی از کوبی مینو تمجید می‌کند که خودش نیز شب درخشانی را سپری کند. مهاجم برنتفورد در 28 سالگی برای اولین بار از ابتدا برای سه‌شیرها به میدان رفت و اولین گلش را نیز به ثمر رساند.  

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • نقطه عطف «محفل امام حسنی‌ها» شاد بودن اهل قرآن است
  • اریک تن هاخ: آکادمی منچستریونایتد به کوبی مینو افتخار می‌کند
  • هدیه ویسی به فولاد: لبخند و شادی! (عکس)
  • پس لرزه‌های سخنان روحانی؛ دولت رئیسی واکنش نشان داد
  • غزه افشاگر دروغ‌های مدعیان دفاع از حقوق بشر
  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • وزارت بهداشت بالاخره واکنش نشان داد/ نسبت به تعویق یکساله طرح دکتر پرستو بخشی با وی همکاری کامل داشتیم
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • تمجید با احتیاط بلینگام از ستاره جدید انگلیس
  • چیلاورت گریه کردن وینیسیوس را مسخره کرد!