Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-16@21:31:09 GMT

عدم توافق سیدمجید حسینی با ترابزون

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۶۷۱

عدم توافق سیدمجید حسینی با ترابزون

با اعلام یک سایت ترکیه‌ای، مجید حسینی و باشگاه ترابوزان اسپور برای انتقال به دیگر تیم‌های اروپایی به توافق نرسیدند.

به گزارش مشرق، سایت «takagazete» ترکیه درباره آخرین وضعیت مجید حسینی مدافع ایرانی نوشت: «مشخص است که ترابوزان برای مجید حسینی مدافع ایرانی پیشنهادات زیادی دریافت کرده است ولی توافقی بین حسینی و باشگاه برای انتقال به تیم دیگری صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

طبق اعلام این سایت، باشگاه ترابوزان تمام پیشنهادات حسینی را رد کرده است و به این ترتیب نقل و انتقالات برای حسینی در این فصل به پایان رسیده است.

همچنین سایت ترکیه ای تاکید کرده که حسینی فقط تا ماه ژوئن در ترابوزان می ماند و این باشگاه هم جایگزینی برای این مدافع ایرانی در نظر دارد.

پیش از این گفته می شد باشگاه هایی مثل هرتابرلین آلمان و ساسولو ایتالیا خواهان به خدمت گرفتن مجید حسینی هستند. 

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا سید مجید حسینی ترابزون اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مجید فرجی افزود: تا کنون ۱۰ میلیارد تومان در این طرح هزینه شده و پیش بینی می‌شود تا پایان این طرح بیش از ۲۰ میلیارد تومان هزینه شود.

او تصریح کرد: عملیات مرمت و بازسازی این بنای تاریخی با همکاری اداره میراث فرهنگی و بدون هیچ گونه تخریب و تغییری در حال انجام است.
شهردار ملایر گفت: این عمارت تاریخی در باغ تاریخی سیف الدوله که یکی از قدیمی‌ترین بوستان‌های طبیعی غرب کشور است در دامنه کوه گرمه ملایر در مساحتی در حدود ۱۰ هکتار، واقع شده است. 

مجید فرجی افزود: این باغ در سال ۱۲۷۶ هجری قمری توسط نور سلطان محمد میرزای سیف الدوله حکمران ملایر در دوره ناصرالدین شاه به منظور تفرجگاه و تفریحگاه مردم شهر احداث و وقف شد.

دیگر خبرها

  • پشت پرده احضار مدافع استقلال به کمیته انضباطی
  • اکران «مست عشق» شهاب حسینی و پارسا پیروزفر یک هفته به تعویق افتاد
  • قضاوت خوبیاری در مسابقات جهانی ووشو چین
  • بحران جدی در تراکتور؛ حسینی هم بازی با استقلال را از دست داد!
  • دوری یک ماهه مدافع تراکتور از میادین فوتبال
  • ترتیل صفحه 233 کلام الله مجید+ صوت
  • بازسازی و مرمت عمارت سیف الدوله در ملایر
  • ترتیل صفحه 232 کلام الله مجید+ صوت
  • دلیل موفقیت مجموعه مجید جان دلبندم + فیلم
  • ترتیل صفحه 231 کلام الله مجید+ صوت