Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در نخستین دیدار هفته بیست و یکم سری A تیم برشا در ورزشگاه «ماریو ریگامونتی» میزبان شاگردان «استفانو پیولی» در تیم میلان بود و در یک دیدار سخت و پربرخورد با نتیجه یک برصفر مغلوب میهمان خود شد. آنته ربیچ در دقیقه ۷۱ برای میلان گلزنی کرد.

میلان با ۳۱  امتیاز و سه پله صعود به رده ششم جدول رده‌بندی صعود کرد و برشا با قبول چهاردهمین شکست خود و ۱۵ امتیاز در جایگاه نوزدهم باقی ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتالانتا این هفته مهمان تورینو بود و این تیم را با نتیجه عجیب  ۰-۷ شکست داد.

در جریان این دیدار یوسیپ ایلیچیچ، بازیکن اسلوونیایی ضمن هت‌تریک، گل زیبایی را از مرکز زمین به ثمر رساند که توجه همه را به خود جلب کرد.

این گل در حالی به ثمر رسید که تورینو بازی را ۹ نفره دنبال می‌کرد.

اما در آخرین دیدار این هفته یوونتوس میهمان تیم جنوبی ناپولی بود.

هواداران باشگاه ناپولی، شب قبل از بازی در مقابل محل اقامت مائوریتسیور ساری، سرمربی یووه جمع شدند برای او ایجاد مزاحمت کردند.

ساری قبل از پیوستن به چلسی هدایت ناپولی را بر عهده داشت و پیوستن او به یوونتوس باعث دلخوری هواداران تیم اسبق او شده بود.

هواداران ناپولی هم برای این که بتوانند از ساری انتقام بگیرند و تیمشان نتیجه بهتری کسب کند، در مقابل محل اقامت کادر فنی یوونتوس جمع شدند و با ایجاد سر و صدا تلاش کردند مانع خواب ساری و همکارانش شوند.

این هواداران با شعارهای مختلف سران یوونتوس را دزد خطاب کردند و مدعی شدند که این تیم مربی آنها را دزدیده است.

این در حالیست که هواداران ناپولی قبل از این با ایجاد ترافیک سنگین، مانع رسیدن اتوبوس حامل بازیکنان یوونتوس در زمان مناسب به هتل شده بودند.

در نهایت هم این بازی با نتیجه دو بر یک به سود میزبان خاتمه یافت.

نتایج کلی بازی‌های هفته بیست و یکم به قرار زیر است:

برشا  ۰  میلان  ۱

فرارا  ۱  بولونیا  ۳

فیورنتینا  ۰  جنوا  ۰

تورینو  ۰  برگامو  ۷

اینتر  ۱  کالیاری  ۱

پارما  ۲  اودینزه  ۰

سمپدوریا  ۰  ساسولو  ۰

ورونا  ۳  لچه  ۰

آ.اس رم  ۱  لاتزیو  ۱

ناپولی  ۲  یوونتوس  ۱

جدول رده‌بندی

۱- یوونتوس، ۵۱ امتیاز

۲- اینتر میلان، ۴۷ امتیاز

۳- لاتزیو، ۴۵ امتیاز

۴- رم، ۳۸ امتیاز

۵- برگامو، ۳۵ امتیاز

۶- کالیاری، ۳۰ امتیاز

کد خبر 480732 برچسب‌ها فوتبال - لیگ سری A ایتالیا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ سری A ایتالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!

به گزارش "ورزش سه"، اگر مکس آلگری برای فصل آینده هم مربی یوونتوس بماند، فدریکو کیه‌زا، ستاره یوونتوس و ایتالیا، احتمالا در تابستان تورین را ترک خواهد کرد. قرارداد کیه‌زا در ورزشگاه آلیانز در ژوئن 2025 به پایان می‌رسد و به گفته گاتزتا دلو اسپورت، یوونتوس برای تمدید قراردادش عجله دارد.

یوونتوس نمی‌خواهد سال آینده مهاجم ایتالیایی را از دست بدهد، بنابراین اگر او حاضر به تمدید قرارداد نشود، بیانکونری‌ پیشنهادات برای فروش او را بررسی می‌کند.  

بر اساس گزارش گاتزتا، در صورت جدایی آلگری، یوونتوس شانس بیشتری برای تمدید قرارداد با کیه‌زا خواهد داشت. کیه‌ز‌ا با آلگری رابطه خوبی ندارد، بنابراین اگر این مربی همچنان در سمت خود باقی بماند، کیه‌زا به طور قطع درخواست جدایی خواهد کرد.

گاتزتا تایید می‌کند که یوونتوس می‌تواند قرارداد یک ساله جدیدی را به کیه‌زا پیشنهاد دهد و سال آینده دوباره شرایط ادامه همکاری را مورد بحث قرار دهد.

کیه‌زا دو هفته پیش به دنبال تعویض در نیمه دوم بازی مقابل بولونیا از آلگری عصبانی شد. این ستاره ایتالیایی در سال 2020 از فیورنتینا به یووه پیوست و در 124 بازی با بیانکونری 30 گل به ثمر رسانده است.

دیگر خبرها

  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • دومین اسکودتو سریع اینتر با فتح دربی: نراتزوری ۲ستاره شد
  • تمام؛ اینتر قهرمان ایتالیا شد
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • لائوتارو: تاریخ‌ساز شدیم، نباید این خوشحالی تمام شود
  • ترکیب اینتر-میلان: بازی قهرمانی در سن‌سیرو
  • بهترین‌های هفته ۲۴؛ ربیعی طلسم شکست، اصفهانی‌ها برگشتند
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!