Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار البرز از آماده سازی یک هزار و ۲۰۰ شعبه اخذ رای جهت برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ نورمحمد فردی با اعلام این خبر افزود: از مجموع این تعداد شعبه اخذ رای یک هزار و ۶ شعبه شهری و مابقی روستایی است که تعداد شعبات استان البرز نسبت به دوره قبل ۶ درصد افزایش یافته است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۹۰۹ شعبه اخد رای در حوزه کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا خواهیم داشت که ۷۵ درصد شعبات اخذ رای استان را شامل می شود  که معادل  ۲۵ درصد و بالغ بر ۲۹۱ شعبه اخذ رای نیز در حوزه انتخابیه شهرستان‌ ساوجبلاغ، نظرآباد  و طالقان خواهیم داشت .

فردی همچنین عنوان کرد: از زمان ثبت نام داوطلبان تا روز رای گیری ۸۳ روز  است که بر طبق آن جزییات برای این بازده زمانی تعریف شده و تکلیف دستگاه ها مشخص شده بنابراین تمام ادارات و سازمان ها مکلف شده اند تا تمام امکانات و تجهیزات خود را در اختیار فرمانداری ها، بخشداری ها و ستاد برگزاری انتخابات قرار دهند.

وی با اشاره به این که یک هزار و ۱۰۴ شعبه ثابت اخذ رای و ۹۶ شعبه سیار برای انتخابات منظور شده است، گفت: در مجموع ۲۳ هزار نفر به صورت مستقیم روز رای گیری در امر انتخابات حضور خواهند داشت که مشتمل بر نهادهای نظارتی، اجرایی، بازرسین، مانوران محافظ صندوق  است.

 

...

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات شعبه اخذ رای استانداری البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  وحیدی روز سه شنبه در حاشیه آیین رونمایی از اتوبوس‌های برقی شهر کرج گفت: کلانشهر کرج اولین شهر کشور است که از مزایای اتوبوس‌های برقی بهره مند می‌شود.

وی اظهار کرد: تلاش‌ها بر این است تا با اختصاص یارانه و کمک شرکت سازنده بتوان از مزایای اتوبوس‌های برقی در شهر‌های پرجمعیت کشور استفاده کرد.

وحیدی گفت: اکنون بین ۵۰ تا ۶۰ درصد قطعات اتوبوس‌ها ساخت داخل کشور است و تلاش‌ها برای بومی سازی کامل این اتوبوس‌ها ادامه دارد.

وحیدی افزود: زیر ساخت‌های مورد نیاز این اتوبوس‌ها در کرج در حال تامین و تکمیل است.

وزیر کشور بیان کرد: در کنار برقی سازی اتوبوس‌ها، پروژه برقی سازی تاکسی‌ها نیز در دست اقدام قرار گرفته است تا بتوانیم از آلودگی زیست محیطی شهر‌ها بکاهیم.

وی در بازدید از آزادراه شهید سلیمانی گفت: عملیات تکمیل این پروژه با سرعت در حال انجام است و با تکمیل آزاد راه شهید سلیمانی بخش زیادی از ترافیک کلانشهر کرج و استان البرز برطرف خواهد شد.

دیگر خبرها

  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • ۸۵ درصد مجوزهای صنفی البرز الکترونیکی شد
  • ۸۵ درصد مجوز های صنفی البرز الکترونیکی شد
  • افزایش شعب پرداخت خسارت بدنه خوردو بیمه البرز
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفته است
  • راه اندازی اتوبوس‌های برقی تحولی مهم در حمل ونقل شهری کشور است
  • اتوبوس‌های برقی حمل‌ونقل شهری را متحول می‌کند
  • پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • وزیر کشور: پروژه برقی‌سازی تاکسی‌ها در دست اقدام قرار گرفت
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت