Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس شورای اسلامی مصوب کردند، داوطلبان بومی شهرستانی در اولویت جذب قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ادامه جلسه علنی امروز دوشنبه (7بهمن)مجلس شورای اسلامی با بررسی با اولویت طرح اصلاح ماده ۴۴ قانون مدیریت خدمات کشوری موافق کردند.

محمدمهدی مفتح به عنوان یکی از نمایندگان متقاضی بررسی با اولویت این طرح گفت: در قانون استخدامی جذب ۱۰ هزار نفر برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش و پرورش پیش‌بینی شده بود که اولویت بومی برای آنها برداشته شده و ما این موضوع را پیگیری کردیم و دیدیم که ابلاغ دیوان عدالت اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: من موضوع را با معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان امور استخدامی مطرح کردم و قرار شد عبارتی به قانون مدیریت خدمات کشوری اضافه شود که در استخدام‌های اصلی، اولویت بومی در نظر گرفته شود. با توجه به این‌که نتایج آزمون در حال نهایی شدن است امیدواریم این طرح در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

براساس این طرح ، شورای توسعه مدیریت مکلف است برای جذب داوطلبان بومی شهرستانی به استثنای شهر تهران، کلانشهرها و مراکز استان‌ها اولویت قائل شود.

طبق تبصره این ماده، این قانون از تاریخ تصویب لازم‌الاجراست و شامل کلیه مواردی که زمان ثبت نام اعلام نشده است نیز می‌شود./

پایان پیام/33

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه مسجد فهما داوطلبان جذب مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه

سلمان اسحاقی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز گزارش این کمیسیون درباره دلیل کمبود و گرانی دارو و تجهیزات مصرفی پزشکی ناشی از استنکاف از اجرای جزء (۱) بند (س) تبصره ۱ قانون بودجه ۱۴۰۱ و ردیف ۱۶ جدول مصارف تبصره ۱۴ قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.

این گزارش براساس ماده ۲۳۴ یعنی بررسی تخلفات در قوه قضائیه تهیه شده است که گزارش برای اعمال ماده ۲۳۴ به رای مجلس شورای اسلامی گذاشته شد.

نمایندگان با ۶۷ رای موافق، ۱۳۷ رای مخالف و هشت رای ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با اعمال ماده ۲۳۴ مخالفت کردند.

طبق ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی، بعد از تهیه گزارش اگر نظر مجلس بر تایید آن گزارش باشد موضوع جهت رسیدگی به قوه‌ قضاییه و سایر مراجع ذی‌صلاح ارسال می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • فقط نیم درصد از مردم مشمول قانون مالیات بر سوداگری می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد مردم مشمول «قانون مالیات بر سوداگری» می‌شوند
  • کمتر از نیم درصد جمعیت مشمول قانون مالیات بر سوداگری هستند
  • جامعه در انتظار تصویب قانون جامع حجاب
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی در دستور کار مجلس قرار گرفت
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد