Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمد علی سلم‌آبادی روز دوشنبه در نشست خبری برنامه‌های کارگروه قرآنی هیات‌های مذهبی و تشکل‌های دینی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان اظهار داشت: ختم یک میلیون قرآن نیز از برنامه‌هایی است که توسط دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی پیش‌بینی شده است.

وی برگزاری تجمع بزرگ فاطمی در همه شهرهای استان را از جمله برنامه‌های دهه فجر امسال برشمرد و تصریح کرد: این برنامه همزمان با ایام فاطمیه آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه زنگ فاطمی در ۱۰۰ مدرسه دخترانه استان به مناسبت دهه فجر به صدا در می‌آید گفت: فضاسازی محیطی به شکلی خواهد بود که عزاداری ایام فاطمیه، دهه فجر و اربعین شهید سلیمانی را پوشش دهد.

وی عنوان کرد: در راستای تببین دستاوردهای انقلاب نیز روحانیونی انتخاب شده‌اند که وقایع قبل و بعد از انقلاب را برای مردم روایت کنند.

سلم‌آبادی یکی از دستاوردهای انقلاب را قدرت گرفتن ایران در منطقه دانست و گفت: دشمنی ابرقدرت‌های دنیا با ایران به خاطر هوش، زکاوت و انقلابی بودن مردم است.

وی افزود: حماسه‌سازی جوانان در  هشت سال دفاع مقدس، بیداری اسلامی در منطقه و اربعین حسینی در عراق از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی تاکید کرد: این دستاوردها باید به مردم گفته شود گرچه برخی مشکلات هم وجود دارد اما این انقلاب حاصل غلبه کوخ‌نشینان بر کاخ‌نشینان است.

وی با بیان اینکه انقلابیون واقعی هنوز هم بر ارزش‌های آن پایبند هستند افزود: آنان‌که به دنبال اختلاس بوده در میان این انقلابیون جای ندارند.

 سلم‌آبادی از اعزام ۶۰۰ طلبه به مناطق مرزی خبر در ایام دهه فجر خبر داد و گفت: این افراد به منظور تبین اهداف انقلاب با رویکرد فجر فاطمی از قم، مشهد و بیرجند به مناطق مختلف اعزام می‌شوند تا مردم را بیشتر با شور و نشاط این ایام همراه کنند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات پیش رو ر ا از مهمترین رویکرد برنامه‌های دهه فجر امسال دانست.

وی از تاسیس دارالقران شهید سلیمانی در شهرستان فردوس همزمان با دهه فجر خبر داد و افزود: برگزاری سبک زندگی قرآنی در دهه فجر ، محافل قرآنی به یاد شهدای انقلاب و شهدای حرم در سطح استان، توزیع پوسترهای قرآنی، دهه فجر و تمثال شهید سلیمانی، سرکشی از خانواده شهدای حرم، شهدای انقلاب و شهدای اهل سنت از دیگر برنامه‌ها است.

وی ادامه داد: ایستگاه‌های صلواتی، برنامه فرهنگی برای پاسخ به شبهات و ایجاد شور و نشاط مردم با نوحه‌های نریمانی و میثم مطیع از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

 سلم‌آبادی با اشاره به برگزاری گفتمان دینی در خوابگاه دانشجویان و دانش آموزان گفت: همایش بانوان انقلابی در ایام دهه فجر به عنوان انقلاب فاطمی برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: برپایی نمایشگاه انقلاب در مدارس ملاصدرا، فعال سازی مساجد، اجرای ۱۰ برنامه در ۱۰ هیات نیز پیش‌بینی شده که هر شب یک هیات پر جمعیت برنامه‌ریزی کرده تا برای مردم مراسم پرشوری را برگزار کند تا شاهد انسجام بیشتر در ایام دهه فجر باشیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر لزوم شکر نعمت انقلاب گفت: تاکنون حرکت‌های بزرگی انقلاب را حفظ کرده و جریان‌های مخالف از منافقان، حزب توده و سلطنت طلبان همواره ترد شده‌اند.

وی افزود: آنچه که حرکت انقلاب را تاکنون سرعت بخشیده ایثارگری جوانانی است که از خون پاک خود در راه دفاع از وطن و اسلام گذشت کردند.

سلم آبادی با اشاره به نقش امام و رهبری در سکانداری انقلاب اسلامی و انسجام ملت ادامه داد: سردار سلیمانی با حماسه آفرینی‌هایی که در منطقه داشته افتخاری برای کشور است و اکنون مردم کشورهای دیگر همچون لبنان برای خونخواهی این سردار رشید فریاد بلند کرده‌اند.

وی حضور میلیونی در آیین تشییع سردار سلیمانی را نشان از ارادات مردم به این شهید بزرگوار عنوان کرد و گفت: چنین آیین‌هایی هیچگاه نباید کوچک شمرده شود زیرا همواره مردم زودتر از مسؤولان پای کار بوده‌اند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تاکید بر نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار انقلاب عنوان کرد: مصادف شدن دهه فجر با دهه فاطمیه بر اهمیت این اطلاع‌رسانی می‌افزاید زیرا حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی بسیار خوبی در ولایت‌مداری است که شهید سلیمانی نیز در چنین مکتبی پرورش یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات خراسان جنوبی دهه فجر عزاداری مدرسه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود

 حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین ماه بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در تمام شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود، مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه در هرمزگان برگزار شد
  • راهپیمایی مردمی حمایت از عملیات «وعده صادق» در مشهد برگزار می شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از مردم غزه و عملیات وعده صادق
  • اختتامیه پویش ملی خدا میگه در مشهد برگزار شد
  • تظاهرات مردمی در حمایت از عملیات وعده صادق، فردا در بیرجند
  • دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای حضور مردم در راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه
  • راهپیمایی جمعه خشم در همه شهر‌های لرستان برگزار می‌شود
  • خواستار وعده صادق مدیران میانی استان هستیم
  • اختتامیه پویش ملی «خدا میگه» در مشهد برگزار شد
  • ارتش جمهوری اسلامی ایران جلودار خدمت رسانی به مردم است