Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان لردگان در جمع اصحاب رسانه شهرستانهای لردگان و خانمیرزا گفت: انتخابات پیش رو تاثیر بسزایی برای کشور در عرصه بین المللی دارد و در این راستا فعالان فضای مجازی با اخلاق مداری می توانند زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ سرهنگ سیروس میرزایی فرمانده انتظامی شهرستان لردگان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه  گفت: اولویت اصلی مجموعه شهرستان لردگان برگزاری انتخابات پرشور است زیرا انتخابات پیش رو تاثیر بسزایی برای کشور در عرصه بین المللی دارد و در این راستا فعالان فضای مجازی با اخلاق مداری می توانند زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

میرزای در جلسه بحث و تبادل نظر با فعالان فضای مجازی بیان کرد: با تقویت فرهنگ در فضای مجازی می توانیم بهترین عملکرد را در انعکاس اخبار داشته باشیم.
 
فرمانده انتظامی لردگان تاکید کرد: در موضوع اطلاع رسانی می بایست حافظ سرمایه های اجتماعی باشیم و الویت اصلی حفظ منافع ملی در کشور است و در این راستا ضروریست که خواسته ها و مطالبه گری های خود را هدفگذاری کنیم تا در کنار مدیران دستگاه ها شاهد تسریع رفع مشکلات مردمی باشیم.
 
وی افزود: در این راستا فعالان فضای مجازی می بایست مطالبات شخصی را به منظور جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر کنار گذاشته و اخلاق مداری را در سایه آرامش، اجرایی کرده و تمامی مطالبات را در چارچوب قوانین عنوان کنند.
 
 گفتنی است این جلسه به همت فرماندهی انتظامی شهرستان لردگان با حضور مسولین قضایی و سیاسی و امنیتی، ورزش و جوانان، موسسات مردم نهاد، نماینده شورای نگهبان  و  فعالین فضای مجازی در شهرستان های لردگان و خانمیرزا  در ستاد نیروی انتظامی شهرستان لردگان تشکیل شد که پس از تقدیر و تشکر از زحمات فعالین مجازی انتظارات هر کدام از دستگاه ها با یکدیگر تبادل نظر گردید. و فرهنگسازی در انتخابات و تلاش در جهت انتخاب اصلح و بی طرفی و آگاهسازی مردم خوب شهرستان مورد توافق جمع حاضر بود.   انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم

حضور ریزپرنده‌ها در آسمان اصفهان از بامداد دیروز به سوژه‌ای پر طرفدار در فضای مجازی تبدیل شده و کاربران ایرانی از زوایای مختلف با نگاه طنز آن را تحلیل می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • زمینه‌های مساعد برای گسترش همکاری ایران و پاکستان در حوزه انرژی فراهم است
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • بازتاب اجرای طرح نور در فضای مجازی
  • ارسال اثر به دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی همدان
  • فیلم| واکنش کاربران فضای مجازی به ماجرای اصفهان
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد
  • احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال تداوم می‌یابد
  • واکنش کاربران فضای مجازی به حضور ریز پرنده‌ها در اصفهان + فیلم
  • باند حرفه‌ای جعل اسناد و مدارک در شهرستان کنگاور متلاشی شد
  • همایش فعالان فضای مجازی شهرستان ملایر