Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-16@08:25:10 GMT

واکنش باشگاه پرسپولیس به محرومیت خلیل‌زاده

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۷۹۹۸

 حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در واکنش به محرومیت شجاع خلیل‌زاده گفت: محرومیت خلیل‌زاده برای ما غیرمنتظره بود. بلافاصله بعد از صدور حکم با مدیرعامل، سرمربی، مدیر تیم و همین طور بازیکن صحبت کردم. آقای خلیل‌زاده از حکم محرومیت خود متعجب بود و تاکید داشت نه حرفی زده و نه اقدامی کرده است. ما این موضوع را از طریق کمیته انضباطی بررسی می‌کنیم تا مشخص شود داور یا ناظر چه گزارشی ارائه کرده‌اند و یا مبنای حکم چه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اخبار ورزشی-وی افزود: بعد از دربی رفت خلیل‌زاده دو جلسه، احمدزاده سه جلسه و تماشاگران پرسپولیس یک جلسه محروم شدند در حالی که درگیری‌های دیگر محرومیت نداشت و تخلفات سنگین تماشاگران برخی تیم‌ها محرومیت نداشته است. در آن مقطع باشگاه به حکم اعتراض کرد و در جلسه استیناف با حضور بازیکن و خواجه‌وند مدیر حقوقی باشگاه مشخص شد آقای خلیل‌زاده با استناد به یک عکس که هیس نشان دادن به داور تلقی شده محروم شده در حالی که اثبات شد چنین برداشتی کاملا غلط بوده است. آنجا بازیکن قسم خورد فقط با اشاره دست به داور گفته «به خدا پنالتی نبود». کمیته استیناف هم سه چهار ساعت قبل از بازی دوم حکم داد و یک جلسه محرومیت را تبدیل به محرومیت تعلیقی کرد، اما چون خلیل‌زاده به دلیل محرومیت در لیست هجده نفره کالدرون نبود و تمرینات سنگینی یک روز قبل و روز بازی انجام داده بود عملا بازی دوم را هم از دست داد و تعلیق هم در پرونده‌اش باقی ماند.
قدوسی در ادامه گفت: آقای انصاری فرد هم ضمن طرح اعتراض‌هایی صریح درخواست کردند انصاف نیست بازیکن با استناد اشتباه به یک عکس دو بازی را از دست دهد و محرومیت تعلیقی هم در پرونده داشته باشد و برخی بازیکنان که کلکسیون درگیری و پرخاشگری آشکار و بزن بزن را داشته‌اند محروم نشوند. آن زمان مسئولان کمیته استیناف و انضباطی خود قبول داشتند در حق این بازیکن سخت‌گیری زیادی شد و وی مستحق از دست دادن دو بازی نبوده و گفته شد «تعلیق را هم رفع می‌کنیم». در حکم استیناف هم به صراحت قید شده بود داور دربی در پاسخ به استعلام رسمی ما اعلام داشته بازیکن هرگز به بنده بی احترامی نکرده است. حال نیز اطلاعیه صادره نشان می‌دهد هنوز گزارش ناظر و داوری دریافت نشده است.
قدوسی تصریح کرد: باشگاه این موضوع و دلیل محرومیت را جویا می‌شود و پس از پیگیری موضوع اطلاع‌رسانی لازم را خواهد داشت. مسئولان کمیته انضباطی واقف هستند که در دو سه مورد پرسپولیس از احکام سخت‌گیرانه در قبال پرسپولیس و مهربانانه در قبال برخی تیم‌ها و نادیده گرفتن تخلفات‌شان به شدت متضرر شده است. باشگاه با مستندات قوی این مسائل را مطرح می‌کند.
وی در انتها گفت: حال نیز بررسی می‌کنیم که مبنای این حکم محرومیت تا اطلاع ثانوی چه بوده است. ما ضمن دریافت نظرات بازیکن و مدیر تیم موضوع و علل این حکم را جویا خواهیم شد و قبل از بررسی‌ها قضاوت تمام و کمال نمی‌کنیم، اما خلیل‌زاده همچون دربی رفت که حقانیتش ثابت شد تاکید دارد مرتکب تخلفی نشده و از این حکم متعجب است و دلیل آن را از ما می‌خواهد و ما هم آن را پیگیری می‌کنیم.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس شجاع خلیل زاده پرسپولیس خلیل زاده شجاع خلیل زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۷۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ عبدالکریم حسن که تا قبل از پرسپولیس در تیم های السد و تیم کویتی‌اش هیچ گاه با هواداران متعددی در ورزشگاه ها روبرو نبوده است.از این جهت او در بازی های پرسپولیس چه در تهران و شهرستان وقتی این تعداد هوادار را در ورزشگاه می بیند بشدت ذوق می کند و البته نمی تواند این مساله را پنهان کند.

به نقل از ورزش سه عبدالکریم که اخیرا ویدئویی از تشویق یک نفره و همراهش اش با هواداران بعد از بازی با ملوان را در صفحه خود منتشر کرده و مشخصا از این همراهی لذت می برد در ورزشگاه آزادی و ورزشگاه های دیگری که پرسپولیس در شهرستان ها به میدان رفته با تشویق خاص هواداران این تیم مواجه شده اما احتمالا آبادان جایی است که خبری از تشویق او و تیمش نخواهد بود.

پرسپولیس در برخی شهرستان ها مثل انزلی، تبریز و آبادان هوادار چندانی ندارد یا اگر هم باشند تعدادشان آنقدر نیست که در ورزشگاه صدایشان به جایی برسد .از این جهت با اینکه هواداران عرب زبان خوزستانی پرسپولیس می توانستند در ورزشگاه تختی آبادان با عبدالکریم ارتباط جذابی برقرار کنند اما بعید است خبری از تشویق او در بازی پنجشنبه باشد .

عبدالکریم در بازی با ملوان روز خوبی نداشت و در فاز دفاع ضعیف عمل کرد .گفته می شود روزه داری در ماه رمضان باعث تضعیف قوای جسانی او شده اما انتظار می رود کم کم شرایط او در بازی های آینده بهتر شود و اوسمار مدافع چپ سرحال تری در زمین در اختیار داشته باشد وگرنه علی نعمتی می تواند جای او را در ترکیب بگیرد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895644

دیگر خبرها

  • این بازیکن پرسپولیس در آبادان تشویق نخواهد شد
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • سوال‌های بی‌جواب درباره سرلک در ملوان 
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • سوال های بی جواب درباره سرلک در ملوان
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • فنونی زاده: استقلالی ها احساس خطر کردند که بیانیه دادند/ پرسپولیس مدعی اول قهرمانی است
  • عذرخواهی شجاع خلیل‌زاده پس از شکست سنگین مقابل ذوب‌آهن + عکس
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو
  • فرار عالیشاه از محرومیت برای سه امتیاز