Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@19:30:05 GMT

۱۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان در کرمان افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۰۰۶

۱۰۰۰ واحد مسکونی مددجویان در کرمان افتتاح می‌شود

ایسنا/کرمان مدیرکل کمیته امداد استان کرمان گفت: به مناسبت دهه فجر ۱۰۲۴ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در استان کرمان افتتاح و تحویل آن‌ها می‌شود.

"یحیی صادقی" از برگزاری ۴۳ ویژه‌برنامه توسط کمیته همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه فجر استان کرمان به مناسبت ایام‌الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: این ویژه‌برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله مسکن، اشتغال، حمایتی و فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۰۰۰ نیروگاه خورشیدی ۵ کیلوواتی برای مددجویان تحت حمایت در ایام دهه فجر خبر داد و بیان کرد: هم‌چنین در این ایام ۴۰۰ طرح اشتغال و خودکفایی مددجویان در استان راه‌اندازی می‌شود.

مسئول کمیته همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه فجر استان کرمان اعطای جهیزیه به ۶۰۰ نفر از نوعروسان تحت حمایت، تأمین کمک‌هزینه لوازم ضروری مددجویان به ارزش سه میلیارد تومان، اهداء ۴۰۰ دستگاه لوازم گرمایشی به مددجویان، پرداخت وام کارگشایی به مددجویان و نیازمندان با اعتباری بیش از سه میلیارد تومان، پرداخت کمک‌ هزینه شهریه به ۴۴۰۰ دانشجوی تحت حمایت، افتتاح و راه‌اندازی صندوق ضمانت تسهیلات اشتغال برای مددجویان را از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و خدمت‌رسانی استان به مناسبت دهه فجر اعلام کرد و گفت: برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی و بزرگداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی توسط مراکز نیکوکاری یکی دیگر از برنامه‌های این کمیته در ایام دهه فجر است.

مدیرکل کمیته امداد استان کرمان از افتتاح و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی ویژه کارآفرینان در ایام دهه فجر در استان کرمان خبر داد و افزود: عیادت از بیماران بستری در بیمارستان‌ها در ایام دهه فجر و پرداخت هزینه فرانشیز مددجویان ترخیصی از بیمارستان، عیادت از بیماران تحت حمایت، استفاده از ظرفیت خیران میز حقوقی در ادارات امداد برای مشاوره رایگان حقوقی به مددجویان و مراجعان به این نهاد، برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی، نقاشی، مقاله‌نویسی و داستان‌نویسی ویژه دانش آموزان تحت حمایت از دیگر برنامه‌های کمیته همیاری و خدمت‌رسانی استان کرمان در ایام دهه فجر است.

صادقی گفت: اعزام کاروان‌های سلامت به برخی شهرستان‌های استان، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، عیادت و دلجویی از بیماران تحت حمایت از دیگر برنامه‌های این کمیته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مسکن مددجویان کمیته امداد امام خمینی دهه فجر اخبار اجتماعی کرمان استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است

علی رحیمی آذر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: در ایام اجرای طرح نظارتی پایان سال و نوروز ۱۴۰۳ با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد شد.

وی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح نظارتی ایام پایان سال، ماه رمضان و نوروز از ۱۵ اسفندماه تاکنون ۱۵۹ تیم گشت و بازرسی یک هزار و ۱۳۰ بازرسی از واحدهای صنفی، مراکز عمده پوشاک، مواد غذایی و … را انجام داده اند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: در اجرای این طرح با ۲۸۱ واحد صنفی متخلف برخورد و تذکرات لازم داده شد و برای ۸۳ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شد.

رحیمی آذر بیان کرد: طرح نظارت بر بازار تا ۲۱ فروردین ماه ادامه دارد و بازرسان و همکاران تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه های متولی موضوع نظارت بر بازار را رصد می کنند.

کد خبر 6062767

دیگر خبرها

  • آمادگی امداد مازندران در جذب حامی
  • آمادگی ۱۰۰ پایگاه کمیته امداد مازندران برای جذب حامی در شب‌های قدر
  • توزیع یک هزار بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • ۱۰۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و هزینه‌کرد در شهربازی کرمان
  • فعالیت زندانیان در ۱۰۰۰ واحد تولیدی + فیلم
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته معیشتی بین مددجویان کمیته امداد هریس
  • تحویل یک واحد مسکونی به یک مددجو در روستای جندان ورزنه
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • 1000 بازرسی از واحدهای صنفی اردبیل انجام شده است
  • ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم بین مددجویان ایلام توزیع می‌شود