Web Analytics Made Easy - Statcounter

هلیکوپتر Sikorsky S-۷۶ یکی از امن‌ترین وسایل پروازی موجود در جهان است که از زمان تولیدش در سال ۱۹۷۷، موردی از تصادف یا سانحه در آمریکا برای آن ثبت نشده است. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کوبی برایانت، اسطوره بسکتبال آمریکا، صبح امروز در سن 41 سالگی در سانحه سقوط هلیکوپتر در کالیفرنیا به همراه دخترش کشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برایانت یکی از 9 مسافر این پرواز اختصاصی با هلیکوپتر Sikorsky S-76B بود که یکی از امن‌ترین و مطمئن‌ترین هلیکوپترهای با رکوردی قوی در امنیت پروازی برای جابجایی اشخاص مهم به حساب می‌آید.

کوبی برایانت برای استفاده از این هلیکوپتر جهت فرار ار ترافیک لس‌آنجلس مشهور بود. او از بالگرد شخصی خود برای جابجایی هم تیمی‌های مصدوم خود هم استفاده می‌کرد. او به خاطر مصدومیت‌های زانو، انگشت و کمر بیش از 2 ساعت نمی‌توانست روی صندلی ماشین بنشیند و برای بازی‌های خانگی تیمش، فاصله خانه اش در اورنج کانتی تا سالن استیپلز سنتر شهر لس‌آنجلس را با هلیکوپتر طی می‌کرد تا از نظر بدنی افت نکند.

شوک بزرگ به دنیای ورزش؛ کوبی برایانت درگذشت

هلیکوپتر Sikorsky S-76 یکی از امن‌ترین وسایل پروازی موجود در جهان است که از زمان تولیدش در سال 1977، موردی از تصادف یا سانحه در آمریکا برای آن ثبت نشده است. اداره هوانوردی فدرال، تحقیقات خود را در مورد سقوط این هلیکوپتر آغاز کرده است. این هلیکوپتر،‌ توسط  ملکه الیزابت دوم، ملکه انگلستان هم استفاده می‌شود.

انتهای پیام/

R1015159/P/S3,28,31/CT10 واژه های کاربردی مرتبط NBA بسکتبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسکتبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در یک قدمی مسجل کردن قهرمانی‌اش در رقابت‌های سری آ ایتالیا در این فصل قرار دارد اما مشکلات مالی به وجود آمده برای مالکان این باشگاه باعث شده است که حواشی بسیاری در چند ماه اخیر برای آنها ایجاد شود. 

ژانگ در تلاش است تا بتواند بدهی 375 میلیون یورویی به صندوق سرمایه‌گذاری آمریکایی را پرداخت کند، مبلغی که باید تا تاریخ بیستم ماه می پرداخت شود و در صورتی که این اتفاق رخ ندهد، این صندوق می‌تواند مالکیت این باشگاه را از او بگیرد که اتفاق بسیار عجیبی خواهد بود. 

او در آستانه آغاز گرند پری چین در این باره به خبرنگاران گفت:« من باور دارم در هفت سال اخیر که ما مالک باشگاه اینتر بودیم، شایعات بسیاری شبیه به این شنیدیم. ما در کنار هم توانستیم شش جام به دست بیاوریم و فقط برای قهرمانی و پیروزی خواهیم جنگید. 

من رییس این باشگاه هستم و تا زمانی که در این تیم حضور دارم، ما برای قهرمانی رقابت خواهیم کرد. اینزاگی موهبت بزرگی برای من است که باعث شد ثبات خوبی داشته باشیم و تردیدی وجود ندارد که ما در کنار هم ادامه خواهیم داد.»

دیگر خبرها

  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • ببینید | نقشه ٧٢ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ
  • (ویدئو) نقشه ۷۲ پرواز هلیکوپتر نبوغ در مریخ
  • اینتر با اینزاگی فقط برای قهرمانی‌ها می‌جنگد
  • قالیباف: مشکلات ارز برای مردم غیرقابل تحمل شده است
  • (ویدئو) سکانس خنده‌دار کلَ‌کلَ نعیمه نظام دوست با سمانه پاکدل
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن؛ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند
  • اودگارد: بعد از هفته سخت، صدرنشینی بهترین اتفاق است
  • تغییر موازنه قدرت استراتژیک در جهان با عملیات وعده صادق
  • تغییر موازنه قدرت استراتژیک در جهان باعملیات وعده صادق