Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@21:02:54 GMT

فحش مفت سنگ مفت سر مفت!

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۰۴۷

فحش مفت سنگ مفت سر مفت!

مدت‌هاست شاهد بدترین خشونت‌ها در فوتبال‌مان هستیم و شاید باید به آن عادت کنیم و همچنان بگوییم که ما بهترین تماشاگران دنیا را داریم

به گزارش مشرق، در نیمه اول بازی پرسپولیس- تراکتور اعتراض دژاگه به یک صحنه خطا که چندان هم تاثیرگذار نبود، جرقه‌ای بود تا جایگاه هواداران پرسپولیس که از بازی رفت تیم‌شان در تبریز دل خوشی نداشتند، منفجر شود و الفاظ رکیک علیه این بازیکن و هواداران تراکتور آغاز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این صحنه پرسپولیسی‌ها به گل اول بازی رسیدند تا هواداران خشمگین تراکتوری که تاب دیدن شادی هواداران سرخ را نداشتند،

پاسخ الفاظ رکیک پرسپولیسی‌ها را با پرتاب قلوه‌سنگ‌هایی به سوی جایگاه تیم میزبان پاسخ بدهند. بر اثر این سنگ‌پرانی‌ها چند هوادار سرخ به‌شدت از ناحیه سر آسیب دیدند و بلافاصله به آمبولانس فرستاده شدند تا وضعیت آنها تحت‌نظر پزشکان قرار بگیرد. 

بیشتر بخوانید:

خانزاده و شجاع محروم تا اطلاع ثانوی

پرسپولیسی‌های میزبان که می‌دیدند در خانه مورد هجوم تراکتوری‌ها قرار گرفته‌اند، می‌خواستند پاسخی به این حرکت هواداران میهمان بدهند که با دخالت یگان ویژه برای آرام کردن شرایط مواجه شدند و همین امر سبب شد آنها با ماموران یگان ویژه درگیر شوند و ادعایشان این بود که در این بین تبعیض قائل شده‌اند، چراکه در زمان سنگ‌اندازی تراکتوری‌ها واکنشی نشان داده نشد و این اتفاق چند هوادار پرسپولیس را به‌شدت مصدوم کرد.  مدت‌هاست شاهد این‌گونه صحنه‌ها در فوتبال‌مان هستیم و شاید باید به آن عادت کنیم و همچنان بگوییم که ما بهترین تماشاگران دنیا را داریم!

منبع: روزنامه فرهیختگان

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا تراکتور پرسپولیس اشکان دژاگه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت

به گزارش همشهری آنلاین مسابقه دو تیم آلومینیوم اراکپرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

کد خبر 846788 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • خط و نشان مدافع ذوب آهن برای تراکتوری‌ها
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • هفته‌های آخر لیگ و حسرت ۴ بازی بر دل پرسپولیسی‌ها/ گل‌محمدی قهرمانی را مفت از دست داد؟
  • اوسمار: اهانت‌ها تبدیل‌ به حمایت شده است؛ آلیسون‌ بکر را من کشف کردم