Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی بیانکونری دفاع از مناطق حساس را به یارگیری نفر به نفر ترجیح می‌دهد. 

طرفداری- لئوناردو بونوچی امیدوار است شکست 2-1 یوونتوس مقابل ناپولی، درس عبرتی برای تیمش بوده باشد.

به گزارش اسکای ایتالیا، گل دیر هنگام کریستیانو رونالدو در برابر گل‌های پیوتر زیلینسکی و لورنتزو اینسینیه کاری از پیش نبرد. مدافع میانی ملی پوش بانوی پیر پس از بازی گفت:

ناپولی با صد درصد توان خودش بازی کرد و آن‌ها برای هر توپ، عزم و اراده بالایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما 99 درصد توان‌مان را گذاشتیم و بهای آن را هم پرداختیم. امیدوارم این درس ارزشمندی برای ما باشد مبنی بر این که اگر تمام توانت را به کار نگیری، کیفیت به تنهایی کفایت نمی‌کند. باید برای برنده شدن هر چه در توان دارید را انجام بدهید و ما امشب این کار را نکردیم، چندان پر تلاش نبودیم، پاس‌های عمودی زیادی بین خطوط نفرستادیم و در پرس کردن کُند عمل کردیم. ناپولی با تمام قوا بازی کرد. رینو گتوزو را می‌شناسم و می‌دانم چگونه از عمق وجودش آماده چنین مسابقاتی می‌شود.

بونوچی موافق نیست که استفاده از مثلث پائولو دیبالا، گونزالو هیگواین و کریستیانو رونالدو در فاز هجومی، باعث باز شدن فضاها در فاز تدافعی شده است.

زمان بندی در فوتبال نکته بسیار مهمی است. اگر پاس آرام باشد، حریف می‌تواند مسیر پاس را شناسایی کرده و آن را پوشش دهد. از پائولو می‌خواهیم مقداری برای کمک کردن به دفاع بیشتر تلاش کند که این می‌تواند باعث خسته شدن او هنگام حملات شود ولی امشب هر دو جنبه را به خوبی انجام داد.  

 

گل اینسینیه به یوونتوس

او در پاسخ به این که آیا در صحنه گل اینسینیه از بازیکنان یووه خواسته شده بود یارگیری منطقه‌ای انجام بدهند، گفت:

خواسته سرمربی از ما این است که مطلقا منطقه‌ای دفاع کنیم. به نظرم در جایگیری خودمان تقریبا بی نقص بودیم. لورنتزو ضربه والی خوبی زد و ده لیخت هم به خاطر تغییر مسیر توپ بد شانس بود ولی وقتی به صورت منطقه‌ای دفاع کنید، چنین ریسکی را می‌پذیرید. ده لیخت جوان است و می‌دانیم به فرصت نیاز دارد ولی امشب مقابل حریفانی با کیفیت، خوب کار کرد. از عقب زمین راهنمای تیم بود که این خصلت مهمی برای یک مدافع است و به تدریج رشد می‌کند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با اشاره به اعزام زائران عمره و تمتع از فرودگاه شهدا ساری گفت: حج عمره ۱۰ اردیبهشت از مازندران انجام خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، اکبر حسنی گفت: 10 اردیبهشت یک پرواز برای زائران عمره‌ مازندران از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی انجام می‌شود.

وی افزود: امسال افزایش ظرفیت پروازها به سمت سرزمین وحی را داریم و زائران و عوامل کاروان‌ها در حج تمتع در قالب 32 کاروان اعزام می‌شوند.

حسنی با بیان اینکه 4 هزار و 200 زائر از فرودگاه شهدای ساری به سرزمین وحی مشرف می‌شوند تصریح کرد: همه تدابیر لازم برای اعزام زائران به خانه خدا انجام شده است.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های لازم با هدف ارائه‌ خدمات پروازی انجام شده و با برپایی با جلسات هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف با فرودگاه شهدای ساری، آمادگی لازم برای انجام حج عمره و تمتع در سال جاری وجود دارد.

حسنی گفت: امسال از فرودگاه شهدای ساری اعزام زائران عمره و تمتع انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین اهمال‌کنندگان و ساختارشکنان تفاوت قائل شوند
  • آرتتا بعد از برد ۵-۰ مقابل چلسی: کاش بیشتر می‌زدیم!
  • ابوعبیده: اسرائیل در شن‌های غزه گیر افتاده است
  • نقش عجیب جنسیت پزشک بر درمان بیماران
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی خوزستان
  • جزئیات اعزام زائران مازندرانی به حج عمره
  • اعزام زائران عمره مازندران از ۱۰ اردیبهشت
  • تثبیت سند مالکیت بیش از ۹۹ درصد از عرصه‌های ملی در خوزستان
  • کنایه رئیس سابق یووه‌ به قهرمانی بیستم اینتر (عکس)
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد