Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@15:55:51 GMT

سرمربی شهرخودرو: معجزه‌آسا به بازی الرفاع رسیدیم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۱۵۶

سرمربی شهرخودرو: معجزه‌آسا به بازی الرفاع رسیدیم

«مجتبی سرآسیایی» روز دوشنبه پس از موفقیت در نخستین بازی مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانانا آسیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در دیدار برابر الرفاع بحرین بازیکنان شهر خودرو از نظر فنی و کیفیت عالی کار کردند و در خلق موقعیت، رسیدن به دروازه  و شناسایی نقاط ضعف و قوت تیم حریف عملکردی قابل تمجید داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بررسی خطوط سه‌گانه تیم تحت نظر خود عنوان کرد: مهاجم‌های تیم حریف در ضد حمله‌ها و قابلیت‌های فردی خیلی خطرناک و عالی بازی می‌کردند هر چند که دروازه تیم شهرخودرو روی یک غفلت باز شد اما بازیکنان ما به خوبی مهاجمان حریف را مهار کردند. فوتبالیست‌های شهر خودرو از نظر کیفی و فنی فوتبال چشم نوازی را به نمایش گذاشتند.

سرمربی شهر خودرو خاطرنشان کرد: در دیدار با الرفاع بحرین حداقل پنج موقعیت گلزنی داشتیم اما این نقطه ضعف را با اضافه شدن «محمد قاضی» بهبود می‌بخشیم. بازیکنان بزرگی به ما اضافه شدند و روز به روز شرایط تیم بهتر می‌شود. پس از آنکه «محمدرضا خلعتبری» به تیم شهر خودرو پیوست شاهد کمک فنی، روانی و شخصیتی زیادی از طرف او به تیم بودیم.  

سرآسیابی در ادامه با اشاره به مشکلات میزبانی تیم‌های ایرانی و دستورالعمل کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: در این مدت بحث میزبانی تاثیر زیادی روی ما گذاشت زیرا به دلیل برگزار نشدن این دیدار در مشهد هواداران ما محروم شدند و ما آن چیزی که در انتظار آن بودیم یعنی حضور تیم‌های آسیای در مشهد تحقق نیافت.

وی در پایان یادآور شد: بلاتکلیفی میزبانی تیم‌های ایرانی موجب سرگردانی شده بود اما مدیران باشگاه کار خارق‌العاده‌ای کرده‌اند که شهرخودرو را به این بازی رسانده‌اند.

برچسب‌ها بحرین مشهد شهرخودرو الرفاع کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر خودرو مشهد

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بحرین مشهد شهرخودرو الرفاع کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر خودرو مشهد بحرین مشهد شهرخودرو الرفاع کنفدراسیون فوتبال آسیا شهر خودرو مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس

بودجه المپیک ۲۰۲۴ به میزبانی فرانسه می‌تواند چند میلیارد یورو افزایش یابد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیر موسکوویسی رئیس دیوان محاسبات فرانسه گفت که هزینه‌های بودجه‌ای برای برگزاری بازی‌های المپیک تابستانی در پاریس می‌تواند بین 3 تا 5 میلیارد یورو باشد.

این مقام ارشد مالی فرانسه گفت: هنوز نمی‌دانیم هزینه میزبانی بازی‌های المپیک چقدر است. اعضای اتاق حسابداری پس از پایان مسابقات حسابرسی را انجام خواهد داد. بازی‌ها ممکن است 3 تا 5 میلیارد یورو هزینه داشته باشد. این هزینه‌ها تأثیر بزرگی بر بدهی عمومی نخواهد داشت.

بر اساس برآوردهای اولیه، هزینه‌ المپیک 9 میلیارد یورو برآورد شده که هزینه‌های کمیته برگزاری بیش از 4 میلیارد یورو است. بازی‌های المپیک پاریس از 5 مرداد در پاریس آغاز می‌شود.

اظهارنظر مکرون درباره امنیت المپیک 2024 پاریس

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • پوستکوگلو: مصدوم نشدن بازیکنان ملی‌پوش معجزه است
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی در مورد جریمه مالی از سوی کنفدراسیون آسیا
  • توضیح بخش رسانه‌ای تیم ملی درباره جریمه قلعه‌نویی
  • سرمربی سابق چین: برای این شغل رشوه دادم!
  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • حرفهای عجیب سرمربی استقلالی در مورد جادوگری!
  • احتمال افزایش بودجه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • فریاد شیران: سرمربی تیم ملی شجاعت استفاده از جوانان را ندارد
  • تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه