Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@06:12:19 GMT

مسی و رونالدو در سوگ کوبی برایانت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۱۸۰

مسی و رونالدو در سوگ کوبی برایانت

لیونل مسی و کریستیانو رونالدو با انتشار پست‌هایی در اینستاگرام به درگذشت کوبی برایانت واکنش نشان دادند.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  کوبی برایانت در سانحه تلخ سقوط هلی‌کوپترش در سن ۴۱ سالگی درگذشت و همه دنیا را سوگوار کرد.  پس از درگذشت غم انگیز برایانت اسطوره ورزش بسکتبال، شخصیت های زیادی پیام‌های تسلیت خود را در فضای مجازی منتشر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لیونل مسی بازیکن تیم بارسلونا پس از این سانحه تلخ کوبی برای با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش نوشت: "هیچ حرفی برای گفتن ندارم. تمام عشقم برای کوبی، خانواده و دوستانش. دیدار با تو بسیار لذت‌بخش بود، نوابغ کمی مثل او داشتیم."

کریستیانو رونالدو بازیکن پرتفالی یونتوس در اینستاگرامش کوبی را افسانه خواند و نوشت:  "وقتی خبر درگذشت کوبی برایانت و دخترش را شنیدم خیلی ناراحت شدم. کوبی یک افسانه واقعی بود و الهام‌بخش خیلی از افراد، همدردی من برای خانواده، دوستان کوبی و خانواده‌های تمام افرادی که در این حادثه جان خود را از دست دادند. در آرامش باش افسانه."

کد خبر 407712

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو لیونل مسی اینستاگرام پیام اینستاگرامی پیام تسلیت شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی

اینترمیامی در شبی که لئو مسی دبل کرد و یک پاس گل هم داد، توانست برابر حریفش با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

به گزارش مشرق، اینترمیامی در هفته دهم MLS به مصاف نشویل رفت و در این بازی خانگی با درخشش لیونل مسی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

لیونل مسی در این بازی دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل هم به سرخیو بوسکتس داد. گل دوم مسی از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید. این نخستین بار پس از جام جهانی ۲۰۲۲ است که این فوق ستاره آرژانتینی از روی نقطه پنالتی گلزنی می‌کند.

مسی با دو گلی که در این بازی به ثمر رساند شمار گل‌هایش با پیراهن تیم‌های مختلف را به عدد ۸۳۰ رساند. او زودتر از هر بازیکنی در تاریخ فوتبال جهان به این تعداد گل رسیده است.

اینترمیامی با بردن نشویل، ۱۸ امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال آمریکا قرار گرفت.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • گل سوم اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • گل اول اینترمیامی به نشویل توسط لیونل مسی + ویدئو
  • فیلم| دبل و پاس گل «لیونل مسی» در بازی بامداد امروز مقابل نشویل
  • صدرنشینی اینترمیامی با گلزنی لیونل مسی
  • درخشش دوباره "لیونل مسی" در اینترمیامی (فیلم)
  • گل دوم لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 3-1 نشویل)
  • گل سرخیو بوسکتس به نشویل روی پاس لیونل مسی (اینتر میامی 2-1 نشویل)
  • گل لیونل مسی به نشویل (اینتر میامی 1-1 نشویل)
  • عکس| رونالدو را با ریش ببینید
  • کریستیانو رونالدو ریش گذاشت + عکس