Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مجیدفیاضی مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر  اظهار داشت: شرایط اقلیمی، آب و هوای مساعد و زمین‌های حاصلخیز ایرانشهر سبب شده تا محصول یونجه سالانه ۱۵ تا ۱۷ چین در این منطقه برداشت شود.

او بیان کرد: سه هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی ایرانشهر به کشت یونجه اختصاص دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر جهاد کشاورزی ایرانشهر با اشاره به اینکه یونجه کشت شده از رقم محلی و دارای کیفیت مناسبی است گفت: پرورش دام سبک و سنگین به دلیل علوفه کافی در این شهرستان رو به افزایش است بطوریکه بیش‌از ۲۳۰ هزار راس دام سبک و ۲۸ هزار راس دام سنگین در این منطقه نگهداری می‌شود.

او بیان کرد: بیش‌از ۸۰۰ نفر در کار کاشت و برداشت یونجه در شهرستان ایرانشهر مشغول به فعالیت هستند.

فیاضی اظهار داشت: در حالیکه در دیگر نقاط کشور در این فصل از سال سرما و یخبندان حاکم است در ایرانشهر شرایط آب و هوای سبب شده کشاورزان این شهرستان یونجه تولید و روانه بازار مصرف کنند.

اوگفت: ۵۰ درصد یونجه ایرانشهر به صورت خشک برای غذای دام‌ها به سایر استان‌های کشور از جمله خراسان جنوبی، شمالی و رضوی ارسال می‌شود.

انتهای پیام/گ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در پی اعلام هشدار سطح قرمز هواشناسی و نفوذ سامانه شدید بارشی در استان مدارس شیفت صبح در تمامی مقاطع در شهرستان‌های زاهدان، نصرت آباد و سرباز و مدارس شهرستان‌های کنارک، دلگان، مهرستان، تفتان و خاش در دو نوبت صبح و عصر در همه مقاطع تعطیل اعلام شد.
فعالیت مدارس در این شهرستان‌ها فردا ۲۹ فروردین به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

 

دیگر خبرها

  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • رتبه نخست گیلان در تولید مرغ اجداد در کشور
  • استهبان، رتبه نخست فارس در عملکرد اجرایی نهضت ملی مسکن را کسب کرد
  • استهبان رتبه نخست را در اجرای نهضت ملی مسکن در فارس کسب کرد
  • انسداد ۲۰ محور در جنوب سیستان و بلوچستان
  • غیرحضوری شدن مدارس ۱۱ شهرستان سیستان و بلوچستان
  • بارش‌های رگباری و تعطیلی مدارس در سیستان و بلوچستان
  • ببینید | اولین تصاویر از سیلاب در شهرستان سرباز در سیستان و بلوچستان
  • گیرافتادگی لودر در سیلاب در محور خاش به ایرانشهر با ۳ جان‌باخته