Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،از ایوان کامنوف ایوانف بلغارستانی به عنوان گزینه خارجی استقلال برای خط دفاع نام برده می‌شود. ارزش این مدافع بلغارستانی 31 ساله در ترانسفر مارکت 300 هزار یورو تعیین شده است که در زمره بازیکنان ارزان قیمت قرار می‌گیرد. ایوامف یک یار با بازل و 2 مرتبه هم با پارنیزان بلگراد قهرمانی در لیگ‌های سوئیس و صربستان را در سال‌های 2013 و 2014 و 2015  تجربه کرده و سابقه هت تریک در قهرمانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایوانف توانایی و سابقه بازی در هر 2 پست  دفاع میانی چپ و راس را دارد. قد او یک متر و 86 سامتی متر است و مدافع  بلند قامتی محسوب می‌شود.

ایوانف 9 بازی و یک گل برای تیم ملی زیر 21 سال بلغارستان و 41 بازی و 3 گل زده برای تیم ملی بزرگسالان این کشور انجام داده است.همچنین او سابقه بازی در تیم‌های ملی زیر 17سال و زیر 19 سال بلغارستان را هم در کارنامه دارد. نکته منفی درباره این مدافع سابقا ملی پوش سایقه 2مصدومیت شدید و طولانی( بیش از یکسال) او در سال‌های 2014 و 2015 است. یک دوره مصدومیت طولانی که باعث شد تا در سال 2016 یک فصل بدون تیم باشد و بیرون بماند. 

آخرین تیم این بازیکن در سال 2019 ایتار بلغارستان است. قبل از آن هم بازیکن فیهرن ساندانسکی بلغارستان بود. پالانگا لیتوانی، آلتی اسپور ترکیه، بیروی استرا زاگورا بلغارستان، آرسنال روسیه،پاناتیناکوس یونان و لوکوموتیو بلغارستان تیم‌های ایوانف بعد از بازگشتش از مصدومیت یعنی 2016 به این طرف هستند. بیش از 8 بار تیم عوض کردن ایوانف در 4 سال اخیر نشان می‌دهد که  که این مدافع بعد ازمصدومیت  نتوانسته به روزهای خوب و اوجش برگردد. ایوانف بین سال‌های 20005 تا 2010سابقه بازی در تیم اول بلغارستان یعنی زسکا صوفیه را هم در کارنامه دارد. این بازیکن در 241 بازی که انجام موفق شده در آنها 18 گل بزند و 6 پاس گل بدهد.

طبق شنیده‌ها قرار است این بازیکن بکشنبه یا دوشنبه برای پشت سر گذاشتند تست‌های پزشکی به تهران بیاید. گویا کادر فنی به لحاظ فنی عملکرد این بازیکن را تایید کرده است و باشگاه هم به لحاظ مالی با ایوانف به توافق رسیده است.اگر در تست‌های پزشکی مشکلی پیش نیاید این مدافع بلغارستانی سومین سهمیه خارجی استقلال خواهد بود.اینکه باشگاه به دنبال بازیکنان با سابقه مصدومیت بالا مصدوم مثل ایوانف و ایبینی می‌رود بسیار عجیب اسیت و احتمالا به بوجه محدود این باشگاه و البته بسته شدن پنجره مقل انتقالات ربط دارد که فقط می‌توانند بازیکن ازاد جذب کنند.اما خب همیشه شانس با آبی‌ها یار نیست که یکی مثل مامه بابا تیام در تور آنها بیافتد!

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ برتر ساعت ۱۸ روز جمعه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان تیم شمس آذر قزوین خواهد بود.

تمرینات آبی پوشان تهرانی زیر نظر جواد نکونام پیگیری می شود و امروز چهارشنبه نیز آبی پوشان در شرایطی تمرین خود را پشت سر گذاشتند که یامگا بازیکن مصدوم این تیم نیز کنار سایر نفرات حضور داشت.

یامگا که از ناحیه چشم مصدوم شده و دیدارهای زیادی را از دست داده است، با بستن چشم آسیب دیده اش در تمرینات شرکت کرد. استقلالی ها در تمرین امروز از لباس تمرینی سبز رنگ استفاده کردند.

کد خبر 6081414

دیگر خبرها

  • گزینه سابق ایران نزدیک به فتح بهترین لیگ جهان
  • ستاره سابق استقلال راضی از ازدواج و تاهل!
  • آخرین وضعیت مصدومان چلسی قبل از بازی با منچسترسیتی
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ادعای ستاره سابق بارسا: رئال بهترین تیم بود
  • استقلال سبزپوش شد/ حضور بازیکنی با یک چشم + عکس
  • پرسپولیس دور برگشت فقط با قهرمانی آرام می‌گیرد
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست
  • پروین: جای بازیکن پولکی در پرسپولیس نیست؛ با اوسمار قهرمان می‌شویم
  • اوسمار ما را قهرمان می‌کند | پرسپولیس جای بازیکن پولکی نیست | اگر بازیکن دلش با پرسپولیس باشد تیمش را نمی‌فروشد