Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، عظیم مدبری، سرپرست اداره کل شیلات گیلان گفت: دهه فجر امسال ۱۳ طرح شیلاتی در شهرستان‌های رشت، تالش، رضوانشهر، ماسال، صومعه‌سرا، آستانه‌اشرفیه، املش و رودسر به بهره‌برداری می‌رسد.

او، تکثیر و پرورش زالوی طبی را از دیگر طرح‌های شیلاتی قابل افتتاح استان اعلام کرد و افزود: علاوه بر طرح‌های پرورشی و تکثیر، در ایام دهه فجر امسال دو اسکله شناور نیز در استان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد که برای ایجاد آن افزون بر ۹۰ میلیارد و ۵۳۴ میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست اداره کل شیلات گیلان با اشاره به اینکه با افتتاح این طرح‌ها برای ۵۸ نفر شغل ایجاد می‌شود، گفت: بخش شیلات از ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی برای اشتغال‌زایی برخوردار است به همین علت شیلات به عنوان یکی از مؤلفه‌های توسعه‌ای گیلان است.

عظیم مدبری، بازسازی ذخایر ماهی و حفظ ذخایر ژنتیکی آبزیان را یکی از اهداف عالیه سازمان شیلات ایران به ویژه استان‌های ساحلی تلقی کرد و افزود: مجموعه شیلات استان نیز در راستای سیاست‌گذاری‌های انجام شده برای تحقق هر چه بیشتر اهداف مورد اشاره برنامه‌ریزی می‌کند.

او، با بیان اینکه برنامه بازسازی و حفظ ذخایر ژنتیکی آبزیان به پایداری انفال در حوزه دریا و آب‌های داخلی کمک می‌کند، گفت: استان گیلان از یک سو قدمت و پیشینه بسیار خوبی در سطح کشور دارد و از سوی دیگر داشتن مراکز مهم بازسازی ذخایر آبزیان از اهمیت بسیار بالای این خطه در بخش شیلات حکایت دارد.

سرپرست اداره کل شیلات گیلان، با بیان اینکه استان گیلان در زمینه بازسازی ذخیره انواع ماهیان استخوانی و خاویاری مرکزی پیشرو در سطح کشور است، تصریح کرد: مجموعه شیلات استان تاکنون در این راستا توانسته با تدوین یک برنامه‌ریزی خیلی دقیق گام‌های بسیار مؤثری در حوزه آبزی‌پروری و پایدار کردن فعالیت‌های صید و صیادی بردارد.

 

انتهای پیام/م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل  این واحد ها با  آورده مردم و با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان و بسیج سازندگی ساخته شده است.

سهم استان اردبیل از این تعداد مسکن محرومان ۸۰۹ واحد مسکن است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بزودی؛ بهره برداری از جاده احمدآباد ورامین
  • بهره برداری از مدرسه شش کلاسه روستایی در چابهار
  • کشف بیش از ۳۰ شی عتیقه از قاچاقچیان در رودبار
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • پرداخت تسهیلات به هنرمندان صنایع‌ دستی گیلان
  • ۷۹۴ واحد مسکن محرومان گیلان در آستارا به بهره برداری رسید
  • بهره برداری از ۸۱ پروژه عمرانی در روستاهای گیلان
  • بهره برداری از ۸۰۹ واحد مسکن محرومان در اردبیل
  • بزرگترین شهرک صنعتی اردبیل بازسازی می‌شود
  • بهره‌برداری از معدن تاش تعیین تکلیف شود