Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برای برگزاری یک انتخابات پرشور باید همه نیروها کنار یکدیگر قرار گیرند و فهرست‌های انتخاباتی بر اساس وحدت، عدالت، محبوبیت مردمی  و کارآمدی بسته شود.

حمیدرضا حاجی‌‌بابایی در گفتگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه همه گروه‌ها و جریان‌ها باید تلاش کنند دوم اسفند انتخابات پرشوری در کشور برگزار شود، اظهار کرد: از ابتدای انقلاب تاکنون هرگاه انتخابات در کشور برگزار شده رقابت میان دو جبهه قدرتمند شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید کاری صورت دهیم  که در انتخابات مجلس یازدهم رقابت میان دو جبهه سیاسی کشور شکل گیرد تا هم حضور  گسترده مردم را شاهد باشیم و افرادی قوی و قدرتمند برای حضور در مجلس انتخاب شوند.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در طول 40 سال گذشته اینگونه بوده که هرگاه جبهه‌ای احساس قدرت و جبهه دیگری احساس ضعف کرده، برآیندش رقابت در یک جبهه بوده و امروز خطر بزرگ این است که جریان انقلابی و ارزشی مقابل یکدیگر بایستند.

حاجی‌‌بابایی خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز همه رقبای خود را میان نیروهای ارزشی و انقلابی خودشان می‌بینند و این زنگ خطری برای جریان‌های انقلابی است و اگر چنین رفتارهایی ادامه پیدا کند آینده خوشایندی را پیش‌بینی نمی‌کنم.

وی تصریح کرد: باید شرایط به گونه‌ای ایجاد شود تا رقابت قدرتمندانه میان سلایق مختلف کشور شکل گیرد تا خروجی آن وحدت درون سازمانی باشد.

عضو فراکسیون ولایی مجلس شورای اسلامی با آرزوی برگزاری رقابتی سالم و پرشور در دوم اسفند، گفت: برای برگزاری یک انتخابات پرشور باید همه نیروها کنار یکدیگر قرار گیرند و فهرست‌های انتخاباتی بر اساس وحدت، عدالت، محبوبیت مردمی  و کارآمدی بسته شود.

 انتهای پیام/4034/

منبع: آنا

کلیدواژه: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی حمیدرضا حاجی بابایی انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابوالفضل ظهره‌وند عضو فهرست صبح ایران در گفتگویی، با بیان اینکه جبهه صبح ایران از متن جامعه جوان ظاهر شده است و بنده آنها را بسیار فعال دیده‌ام، گفت: دبیر کل این تشکیلات یک جوان است و تیمی هم که جمع شده‌اند افراد جوان و تحصیلکرده‌ای هستند و به خوبی مسائل را حوزه‌بندی کرده‌اند و کارهای تحقیقاتی خوبی انجام می‌دهند ضمن آنکه به مطالبات مردم هم توجه دارند و سعی می‌کنند مطالبه‌گری را فعال کنند از این رو افتخار می‌کنم که نامزد این فهرست هستم.

بنابر روایت ایرنا، وی با بیان اینکه بنده علاوه بر صبح ایران در فهرست اُمنا هم بودم از ارائه فهرست صبح ایران و اُمنا در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت: به غیر از این دو تشکل جبهه ایران اسلامی و وفاداران به انقلاب اسلامی هم فهرست خواهند داد.

عضو فهرست صبح ایران در پاسخ به این پرسش که آیا این ۴ تشکل در مرحله دوم انتخابات لیست مشترک می‌دهند؟ گفت: لیست واحد نمی‌دهند اما اشتراکات آنها به هم نزدیک است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیداهای حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران ۱ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود از بین نامزدها تعداد ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898705

دیگر خبرها

  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • نامزدهای شورای وحدت در دور دوم انتخابات بزودی اعلام می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • نتیجه دور دوم انتخابات نقش موثر در کارآمدی مجلس آینده دارد
  • نشست جبهه مردمی ایران قوی با نامزد‌های دور دوم انتخابات برگزار شد