Web Analytics Made Easy - Statcounter

به علت فرود اضطراری هواپیمای مسافربری محور ماهشهر ـ بندر امام خمینی(ره) مسدود شد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز مسئولان راهداری خوزستان از مسدود شدن محور ماهشهر ـ سربندر به علت فرود اضطراری هواپیمای مسافربری خبر دادند.

غلامعباس بهرامی نیا با اعلام این خبر اظهار داشت: محور ماهشهر ـ سربندر به علت فرود اضطراری هواپیمای مسافربری که صبح امروز رخ داد تا اطلاع ثانوی مسدود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه ارتباطی 32 روستای شهرستان کوهدشت مسدود شد؛ تعیین مسیر جایگزینآخرین وضعیت مرز‌ خسروی| بازگشایی‌‌ مرز ‌از ساعت 7 صبح تا 16:30‌/ انتخاب مسیر جایگزین برای تردد زائران ‌گردنه پای‌آستان کوهدشت مسدود شد؛ تعیین مسیر جایگزین

وی افزود: محور جایگزین ماهشهر ـ جراحی ـ سربندر بوده و با پس از باز شدن محور ماهشهر ـ سربندر مراتب به اطلاع شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/‌331/ش

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: این حادثه ساعت ۴:۰۸ دقیقه بامداد امروز در ۴۰ کیلومتری شهر مهریز در حوالی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) اتفاق افتاده است.

طباطبایی افزود: اتوبوس از عقب به کامیون برخورده کرده است که بر اثر آن ۱۴ مصدوم به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) مهریز منتقل و یک مصدوم دیگر نیز در محل حادثه سرپایی درمان شد.

این دومین حادثه اتوبوس مسافربری در هفته آخر فروردین ماه ۱۴۰۳ در استان یزد است؛ حادثه قبلی بامداد ۲۹ فروردین ماه رخ داد که واژگونی اتوبوس بندرعباس تهران با ۱۳ مصدوم بود.

دیگر خبرها

  • ۱۵ مصدوم در تصادف اتوبوس مسافربری در جاده مهریز
  • لحظات رعب آور سرنشینان دو اتوبوس مسافربری برای نجات از سیل+ فیلم
  • محور یاسوج به سی‌سخت مسدود می‌شود
  • ۱۲۸ میلیاردتومان اعتبار برای مسیر یاسوج- سی سخت تخصیص یافت
  • لزوم ایمنی در مسیر جایگزین جاده در حال ساخت یاسوج-سی‌سخت
  • تخصیص ۱۲۸ میلیارد تومان برای جاده یاسوج به سی‌سخت
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • مسدودشدن چند محور کرمان
  • مسدودی ۳ محور در جنوب استان کرمان
  • بارش باران و طغیان رودخانه ۳ جاده را در جنوب کرمان مسدود کرد