Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال طی پیامی در رابطه با نتیجه تیم ملی در نوزدهمین دوره قهرمانی مردان آسیا مطالبی را بیان کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ ورزشی والیبال|بسکتبال|هندبال نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال متن این پیام به شرح زیر است‌:

بنام خدا 
با سلام و احترام

اینجانب از همه جامعه هندبال بخاطر حمایت و همراهی تیم ملی تشکر می‌کنم و خیلی متاسفم که علی‌رغم اینکه تا جهانی شدن تنها ده ثانیه فاصله داشتیم، این فرصت از دستمان رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که همگان باید بدانند این بود که همه بازیکنان،کادر فنی و بقیه عوامل هم قسم شده بودند که این مهم اتفاق بیافتد و در این راه هم تلاش کردند ولی برخی اتفاقات و اشتباهات باعث شد به نتیجه دلخواه نرسیم.

بنده قبلاً هم گفته بودم کار بسیار سختی پیش روی داریم، واقعا تیم های خوبی اینجا حضور داشتند، خصوصا تیم‌های گروه ما که قطر،کره جنوبی و کویت نود درصد قهرمانی‌های آسیا از آن این تیم‌ها بود و واقعا یک شبه هم به این نقطه نرسیده‌اند کما اینکه قطر و کره جنوبی دو تیم گروه ما فینالیست مسابقات شدند.

به نوبه خودم از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم و از جامعه هندبال بخاطر اینکه نتوانستیم خواسته آنها را برآورده کنیم پوزش می‌طلبم، انشالله با آسیب شناسی دقیق دلایل شکست‌های قبلی و فعلی با حضور کارشناسان و خبرگان امر و پیدا کردن راهکار قابل اجرا  برای آنها در سایه حمایت و همدلی همه شما بزرگواران و حمایت بیش از پیش وزارت ورزش بتوانیم این رشته ورزشی را به جایگاه در خور شأن خودش در آسیا برسانیم.

ضمنا جا دارد از حمایت‌های پیشکسوتان عزیز و واقعی هندبال، روسای تلاشگر هیئت هندبال استان‌ها، اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی، صدا و سیما و... تشکر و قدردانی نمایم.

فرصت‌هایی که برای هندبال ایران از دست رفت/ خوب بودیم یا بد؟

 

انتهای پیام/

R7890/P/S3,31/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هندبال

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هندبال هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود

علیرضا زاکانی شهردار تهران روز چهارشنبه ۸ فروردین ماه  در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران درباره جشن امام حسنی‌ها در ورزشگاه آزادی اظهار داشت: این جشن در برگیرنده نماد‌های درست، بزرگ و عظیمی بود که به آنها توجه شد و نشان داد عمق دینداری و تعلق مردم ما به کتاب الهی بسیار زیاد است؛ به خصوص که اگر این پیام در قالب هنر به جامعه منتقل شود، بسیار والاست.

وی یادآورشد: این اتفاق از افتخاراتی است که از همه خادمان قرآن به ویژه صداوسیما و سازمان تبلیغات باید تشکر کرد. به خصوص از دست اندرکاران این برنامه و کسانی که متصدی انتقال این پیام به جامعه با عمل هنرمندانه خودشان بودند باید تشکر کرد کار فوق العاده بزرگ، عزیز و ماندگاری بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۸ فروردین
  • مروری بر خبر‌های ورزشی هشتم فروردین ماه استان قزوین
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • زاکانی: جشن امام حسنی‌ها کاری بزرگ و ماندگار بود
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • معرفى تركيب تيم ملى تكواندو براى اعزام آسيايى
  • ترکیب تیم ملی تکواندو معرفی شد/ اعزام هشت تکواندوکار به قهرمانی آسیا
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!