Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@16:19:11 GMT

شجاعت خوشبخت بودن منتشر شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۴۳۴

شجاعت خوشبخت بودن منتشر شد

نشر گویا «شجاعت خوشبخت بودن»، از جمله کتاب‌های پرفروش‌های جهان در سال ۲۰۱۹ را با ترجمه علی‌اکبر عبدالرشیدی منتشر کرد. ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ فرهنگی ادبیات و نشر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ انتشارات گویا  کتاب «شجاعت خوشبخت بودن»، اثر ایچیرو کیشیمی، فیلسوف و روان‌شناس ژاپنی و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان در سال 2019 را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایچیرو کیشیمی یک فیلسوف است،‌ فیلسوفی ژاپنی که روانشناس نیز هست. او پیرو مکتب آلفرد آدلر، روانشناس اتریشی و بنیانگذار مکتب «روانشناسی فردی» است. ایچیرو کیشیمی خود از مترجمان برجسته متون روانشناسی از زبان‌های انگلیسی و آلمانی به ژاپنی است. با تسلط بر زبان‌های انگلیسی و آلمانی و تسلط بر فلسفه یونان و روانشناسی کودک علاوه بر مقام استادی دانشگاه کیوتو و اوزاکا ریاست "انجمن روانشناسی آدلرین ژاپن" را هم برعهده دارد.

فومیتاکه کوگا، نویسنده صاحب‌نام ژاپنی که کتاب‌های پرفروشی نوشته و انتشار داده و از شارحان روانشناسی آلفرد آدلر ارتشی است نیز در نوشتن این کتاب با او همکاری کرده است.

«بر آستان آسمان»، مجموعه اشعار میرجلال‌الدین کزازی منتشر شد

کتاب حاضر در سال 2019 در کشورهای انگلیسی زبان انتشار یافته و فروش میلیونی و شهرت فراوان کسب کرده است. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال 2019 جهان است در نقد آن نوشته‌اند: «اگر جوان احساس افسردگی، غم‌زدگی و به خصوص احساس حقارت و انزوا می‌کند، خواندن این کتاب می‌تواند در رهایی وی از وضع نابسامان روحی‌اش کمک کند.»

نویسندگان این کتاب نظریه‌های زیگموند فروید و آلفرد آدلر را در تقابل و چالش با یکدیگر می‌دانند، به این دلیل که گفتمان سبب‌شناسی و نظریه علت و معلولی فروید را در تقابل با نظریه حکمت علل غایی یا پایان شناسی آلفرد آدلر می‌دانند. نویسندگان برآنند تا به خواننده نشان دهند می توان با استفاده از نظریات روانشناختی قرن بیستم و به خصوص نظرات آدلر مشکل اندوه و افسردگی و نگرانی خود را رفع کرده و به شادمانی و خوشحالی دست یافت. جذابیت کتاب در این است که در قالب مناظره‌ای بین یک فیلسوف به یک جوان نوشته شده و سعی شده از عنصر جذابیت نگارشی و مباحثه برای تفهیم نظرات استفاده شود.

انتشارات گویا این کتاب را در 500 نسخه به قیمت 49 هزار تومان منتشر کرده است.

انتهای پیام/

R1013198/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط کتاب و ادبیات

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کتاب و ادبیات کتاب و ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران با حمله به اسراییل، شجاعت خود را نشان داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جیو نیوز، «چوهدری شجاعت حسین» نخست وزیر سابق پاکستان در بیانیه خود درباره حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی گفت: در پی اقدام تنبیهی ایران نسبت به حمله اسراییل به سفارت ایران در سوریه به جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم.

نخست‌وزیر سابق پاکستان افزود: حمله ایران به اسرائیل، رژیم صهیونیستی و حامیان غربی اش را شگفت زده کرد. پاکستان و دیگر کشورهای مسلمان باید در کنار ایران بایستند.

این سیاستمدار برجسته پاکستان در ادامه گفت: به اسرائیل باید بگویم که نسل کشی فلسطینیان بی‌گناه را در غزه متوقف کند. اقدامات ایران ضعف نظامی اسرائیل را اشکار کرده است.

چوهدری شجاعت حسین دراین‌باره افزود: اسرائیل از نظر اخلاقی، قانونی، سیاسی و دیپلماتیک شکست خورده است. من از اقدامات تلافی جویانه ایران حمایت می کنم.

وی در پایان گفت: ایران مخالف جنایات اسرائیل است و اسرائیل دشمن بشریت است.

کد خبر 6079573

دیگر خبرها

  • کتاب آینه‌ دلیل من در کرمانشاه منتشر شد
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • کتاب آبی آتشین منتشر شد
  • «عالیجناب بو» اثر جدید محمدرضا یوسفی منتشر شد
  • داستان‌هایی پیرامون عفاف و حجاب در «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس به روایت عبدالله حاجی صادقی منتشر شد
  • کتاب «ای کاش زودتر» برای سوالات نوجوانان درباره حجاب منتشر شد
  • «ای کاش زودتر» منتشر شد
  • نخست‌وزیر سابق پاکستان: ایران شجاعت خود را نشان داد
  • ایران با حمله به اسراییل، شجاعت خود را نشان داد