Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، دانشگاه باقرالعلوم (ع) و مرکز همکاری‌های علمی و بین الملل، دومین نشست از سلسله نشست‌های سیاست گذاری عمومی و کارآمدی، موانع رشد سیاستگذاری عمومی کارآمد در ایران برگزار می‌شود.

این نشست با ارائه ماشاالله حیدرپور و دبیری حجت الاسلام والمسلمین مرتضی امیرپور سه شنبه ۸ بهمن ماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در پردیسان، دانشگاه باقرالعلوم (ع)، طبقه اول، پژوهشکده علوم و اندیشه سیاسی برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4836329

منبع: مهر

کلیدواژه: علوم سیاسی اسلامی قوه مقننه و قضائیه پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تمدن نوین اسلامی قاسم سلیمانی کنفرانس بین المللی آیت الله جوادی آملی نشست علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی مجمع عالی علوم انسانی اسلامی معرفی کتاب مهدویت مجمع عالی حکمت اسلامی انقلاب اسلامی ایران فعالیت های قرآنی کتاب سال حوزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، حجت‌الاسلام محمد مهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در نشست صمیمی اساتید و اندیشه‌ورزان میز‌های سیاست پژوهی، با اشاره به عملیات وعده صادق، افزود: اتفاقی که به واسطه این حرکت جمهوری اسلامی ایران انجام داده شده، اتفاق مبارکی است. گزارش‌های مفصلی از کشور‌های مختلف از جمله کشور‌های اسلامی رسیده است که نشان می‌دهد همگی این اتفاق را ستایش می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی گفت: از آنجا که این عملیات، رویکردی دفاعی و برای برقراری صلح پایدار بوده است، امیدواریم که شرایط بازدارندگی بلندمدت را ایجاد کند. از این رو، سپاسگزار مقام معظم رهبری هستیم که شرایط برقراری چنین اتفاق مبارکی را رقم زدند.

ایمانی پور افزود: جبهه استکبار غرب، در این عملیات برای مقابله با توان نظامی جمهوری اسلامی با تمام توان خود به میدان آمد، اما نتیجه کار، ابهت پوشالی آنان را به هم ریخته و تهدیدی که دائما بیان می‌کرد همه گزینه‌ها روی میز است، رنگ باخته است.

در نشست صمیمی اساتید و اندیشه‌ورزان میز‌های سیاست پژوهی با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، ۱۱ میز سیاست پژوهی حضور داشتند که عبارتند بودند از: میز چین، میز قفقاز، میز دیپلماسی عمومی، میز روسیه، میز آفریقای جنوبی، میز ترکیه، میز خانواده، میز خلیج فارس، میز ایرانیان خارج از کشور، میز ادبیات فارسی، میز فلسطین. خانه اندیشه‌ورزان ایران نیز در این نشست حضور داشت.

دیگر خبرها

  • اقتدار ارتش حاصل تفکر و اندیشه انقلابی و جهادی است
  • اعلام زمان شروع نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی
  • ◄ اولین پیش نشست همایش بین المللی تنظیم گری و سیاستگذاری رقابت در ایران برگزار می شود
  • مردم رکن قوی و کارآمد نظارتی دیوان محاسبات هستند
  • دانشگاه تهران مجری ۳ طرح حقوقی دستگاه‌های اجرایی شد
  • سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • ایمانی پور: سیاستگذاری در عرصه دیپلماسی فرهنگی ناظر به میدان و واقع بینانه خواهد بود.
  • جای خالی مرجعیت مهارتی در سیاستگذاری‌ها/ رشته‌های فنی‌وحرفه‌ای درنقشه جامع علمی کشور دیده نشده‌اند
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز