Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، فیلم داستانی «برای یک نفس» به نویسندگی و کارگردانی «سیدمجتبی حسینی» که در بین آثار منتخب بخش فیلم کوتاه نخستین جشنواره ملی عکس و فیلم اخلاق پزشکی حضور دارد در این رویداد هنری به نمایش در خواهد آمد.

این فیلم کوتاه با موضوع پاسداشت اهدا کنندگان عضو و خانواده آنان با هدف تبیین و ترویج این فرهنگ نیک و پسندیده در جامعه با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد و حوزه هنری استان یزد تولید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این فیلم 20 دقیقه‎ای ماجرای پر فراز و نشیب خانواده‌ای که درگیر مسئله اهدای عضو هستند به تصویر کشیده شده است.

 این فیلم پیش از این در شصت و چهارمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان «آسوریک» در زاهدان به نمایش درآمده بود.

کارگردان  این فیلم‌ که با فیلم «پنج» در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی خوش درخشیده، فیلم بلند «افسون گل سرخ» و چند فیلم کوتاه داستانی و مستند از جمله «چَرچین»، «باروی خورشید و خشت»، «مردی از گوشه خیابان» و «دموکراسی در لوکیشن آشپزخانه» را در کارنامه دارد که برخی از این آثار با همکاری حوزه هنری یزد تولید شده است.

آشنایی جامعه با اهمیت مباحث اخلاق پزشکی، تقدیر از هنرمندان فعال در این عرصه و ترغیب هنرمندان به خلق آثار مهم و مغفول در حوزه اخلاق پزشکی از مهم‌ترین اهداف این جشنواره عنوان شده است و از بین ۱۱۸ فیلم کوتاه ارسالی به جشنواره عکس و فیلم اخلاق پزشکی، ۲۰ اثر وارد مرحله داوری شده است.

جشنواره عکس و فیلم اخلاق پزشکی در سه بخش فیلم مستند، فیلم کوتاه و عکس از ۱۶ تا ۱۸ بهمن ۹۸ همزمان با هفتمین کنگره سالانه اخلاق پزشکی در شهر ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام /ش ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخلاق پزشکی جشنواره ملی فیلم اخبار سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس

 رویا جهانگیری دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت گفت: به منظور گرامی داشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 جهانگیری با اذعان اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌گردد.

همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی،  معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

وی ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور یزدی‌ها از آیین احیای سنت گلاب‌گیری باغ جهانی دولت‌آباد
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • جایزه جشنواره ایتالیایی برای «در سایه سرو»
  • «در سایه سرو» جایزه جشنواره فیلم ایتالیا را از آن خود کرد
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • «لان» به هشتمین فستیوال فیلم‌های وحشت پان می رود
  • گرامیداشت صدسالگی کافکا در کارلووی واری/ تجلیل از ۲ چهره سینمایی
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد