Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-29@11:12:49 GMT

بسته شدن مرکز اسلامی هامبورگ تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۶۳۵

بسته شدن مرکز اسلامی هامبورگ تکذیب شد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری صدا و سیما در برلین ادعای برخی رسانه‌ها درباره اقدام دولت آلمان به بستن مرکز اسلامی هامبورگ را تکذیب کرد.

به دنبال انتشار خبری در برخی سایت‌ها و فضای مجازی مبنی بر اقدام دولت آلمان در پایان دادن به فعالیت مرکز اسلامی هامبورگ، اما این مرکز اسلامی بسته نشده است و فعالیت‌های آن روال عادی خود را دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر این گزارش، عصر جمعه و پس از برگزاری نماز جمعه، همایش بررسی اندیشه‌های پروفسور "فلاطوری" اسلام شناس نام آشنای ایرانی با حضور صاحب‌نظران در این مرکز به خوبی برگزار شد و سایر برنامه‌ها به روال طبیعی در حال برگزاری است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرکز اسلامی هامبورگ آلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 

سرهنگ اردشیر نادری سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی شکایات شهروندان از کلاهبرداری که با برداشت مبالغی از کارت عابر بانک آن‌ها، نیرو‌های پلیس دست به کار شدند.

وی بیان کرد: ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی به دست آوردند که متهم به صورت زنجیره‌ای اقدام به برداشت مبلغ و خالی کردن حساب کارت‌های عابر بانک که شهروندان با استفاده از دستگاه‌های خودپرداز می‌کند. 

جانشین پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: پس از بررسی فیلم‌های دوربین‌های مدار بسته در اطراف دستگاه‌های عابر بانک، کلاهبردار شناسایی و دستور دستگیری وی صادر شد.

وی با اشاره به اینکه متهم در گشت زنی‌های هدفممند شناسایی و دستگیر شد اصافه کرد: با اعتراف متهم به جرم ارتکابی برای تکمیل تحقیقات بیشتر تحویل پلیس آگاهی تهران شد. 

سرهنگ نادری در پایان به مردم به توصیه کرد: هنگام استفاده از دستگاه‌های خودپرداز حتما از دریافت کارت عابر بانک از دستگاه خودپرداز مطمئن شده و سپس اقدام به ترک محل کنید و از اعلام رمز کارت عابر بانک به افراد غریبه خودداری کنید. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • صنعت نفت با اقدام‌ جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • صنعت نفت با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • موضع جدید لاوروف درباره حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو
  • جدیدترین موضع گیری لاوروف درباره حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو
  • دستگیری سارق انباری منازل مسکونی 
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در مرکز تهران 
  • آلمان به افراد «یهودستیز» حق شهروندی اعطا نمی‌کند
  • صنعت نفت در دولت سیزدهم با اقدام‌های جهادی به صنعتی پویا بدل شد
  • لوکوموتیورانان آلمان دولت را وادار به عقب نشینی کردند
  • خبر خروج هیات اسرائیلی از قطر تکذیب شد؟