Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس نظرسنجی اخیر شبکه آمریکایی فاکس نیوز، نیمی از مردم آمریکا می‌گویند که سنا باید به محکومیت و برکناری ترامپ از قدرت رای دهد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری هیل، نتایج نظرسنجی شبکه خبری فاکس نیوز نشان داد ۵۰ درصد از مردم آمریکا می‌گویند که سنا باید به محکومیت و برکناری دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از قدرت رای دهد درحالیکه ۴۴ خلاف این نظر را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عقاید مردمی درباره استیضاح و برکناری ترامپ در میان طرفداران دو حزب اصلی آمریکا متفاوت است؛ ۸۱ درصد از دموکرات‌ها می‌گویند که ترامپ باید از قدرت کنار گذاشته شود اما ۸۴ درصد از جمهوری خواهان عقیده‌ای متفاوت دارند. اکثریت طرفداران کاندیداهای مستقل یعنی ۵۳ درصد هم فکر می‌کنند که ترامپ باید کنار گذاشته شود و ۳۴ درصد نظر دیگری دارند.

همزمان با روند دادگاه استیضاح علیه بیل کلینتون، رئیس جمهوری اسبق آمریکا در ژانویه ۱۹۹۹، ۳۸ درصد از مردم آمریکا می گفتند وی باید برکنار شود و ۶۵ درصد می گفتند کاری که وی به عنوان رئیس جمهوری انجام می‌دهد را قبول دارند.

همچنین میزان محبوبیت ترامپ همچنان و با وجود استیضاح روی ۴۵ درصد باقی مانده است. فاکس نیوز اعلام کرده که میزان محبوبیت او اکنون در میان طرفداران جمهوری خواه روی ۹۱ درصد است.

نظرسنجی فاکس نیوز حول محور نظرسنجی های اخیر درباره استیضاح ترامپ و اینکه آیا سنا درباره برکناری وی رای می دهد یا نه، می گردد. در نظرسنجی شبکه خبری سی.ان.ان که چند روز پیش انجام شد، ۵۱ درصد از دموکرات‌ها از برکناری ترامپ حمایت کردند. در نظرسنجی مرکز تحقیقات پیو نیز مشخص شد که اکثریت آمریکایی ها با برکناری ترامپ موافقند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آمريكا استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رایزنی قطر و ازبکستان بر سر چگونگی اجرای پروژه کریدور ترانس افغان

تین نیوز

دو کشور قطر و ازبکستان بر سر واقعی سازی و چگونگی اجرای پروژه کریدور ترانس افغان با یکدیگر مذاکره و رایزنی کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، دفتر ریاست جمهوری ازبکستان از مذاکره مستقیم شوکت میر ضیایف رئیس جمهوری این کشور با هیات بلند پایه اعزامی از سوی قطر خبر داده و تاکید کرد که دو طرف طی این دیدار رسمی، بر سر نحوه اجرای کریدور ترانس افغان با یکدیگر به گفتگو و رایزنی پرداخته اند.

گفته می شود نخست وزیر و وزیر خارجه قطر، بلند پایه ترین اعضای هیات اعزامی این کشور به ازبکستان بوده اند. دو طرف همچنین بر سر موضوعاتی چون سرمایه گذاری، روابط اقتصادی و حمل و نقل مشترک به گفتگو پرداخته و بر تنظیم مکانیزم سرمایه گذاری در سریعترین زمان ممکن تاکید کرده اند.

دفتر ریاست جمهوری ازبکستان همچنین از عزم راسخ قطر برای سرمایه گذاری و مشارکت در ساخت پروژه ترانس افغان به رهبری ازبکستان خبر داده است. این کریدور از مرز ترمز میان افغانستان و ازبکستان آغاز شده و پس از اتصال ریلی به مزارشریف، راهی کابل و نهایتا شهر پیشاور در پاکستان خواهد شد.

کریدور ترانس افغان در نهایت قرار است به بندر گوادار پاکستان به عنوان رقیب اصلی بندر چابهار متصل شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • رئیس جمهوری با حدود یکصد اتهام
  • اکثر آمریکایی‌ها معتقدند حمایت بیش از حد واشنگتن از تل‌آویو هدر دادن دلارهایشان است
  • سیاست خارجی ترامپ در صورت پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا
  • ۹۵ درصد سعودی‌ها موافق عملیات طوفان‌الاقصی هستند
  • تنبیهِ متجاوز؛ از طوفان شن تا وعده صادق
  • ترامپ: با بایدن، صلح در خاورمیانه وجود نخواهد داشت
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • آکسیوس: دیدار ترامپ و رئیس‌جمهور آرژانتین، کاخ سفید را خشمگین کرد
  • رایزنی قطر و ازبکستان بر سر چگونگی اجرای پروژه کریدور ترانس افغان
  • پیشتازی اندک ترامپ نسبت به بایدن در جدیدترین نظرسنجی