Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@18:37:32 GMT

گتوزو: از گل رونالدو عصبانی شدم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۸۷۵

گتوزو: از گل رونالدو عصبانی شدم

سرمربی ناپولی بعد از پیروزی مقابل بیانکونری، گفت: هنوز در شرایط خوبی نیستیم، باید پیشرفت کنیم و نیاز به تلاش زیاد داریم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال یوونتوس شب گذشته در هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا به مصاف ناپولی رفت و با نتیجه 2 بر  یک شکست خورد.

بیشتر بخوانید:

شکست رونالدو و یارانش مقابل شاگردان گتوزو

گتوزو بعد از این برد ارزشمند، گفت: از این بازی به خانه می روم و درباره شکست مقابل فیورنتینا فکر می کنم چون تنها اتفاقی بود که ما را غافلگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون مقابل دو تیم خوب به پیروزی رسیدیم. هنوز در شرایط خوبی نیستیم باید پیشرفت کنیم و نیاز به تلاش زیاد داریم. به بازیکنانم به خاطر عملکرد خوبشان در یک هفته گذشته تبریک می گویم. اما این را باید بدانیم که به همین شکل ادامه دهیم.

وی افزود: عملکرد خوبی در پاس ها و متوقف کردن رقیب داشتیم. از گل رونالدو به ما عصبانی بودم چون در شرایط کنونی نباید هیچ لغزشی داشته باشیم. هنوز کاری انجام ندادم. زمان کمی است که اینجا حضور دارم و باید به اهدافم برسم. برای رسیدن به برنامه های آینده باید شبانه روز تلاش کنیم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا جنارو گتوزو سرمربی ناپولی سری A ایتالیا یوونتوس کریستیانو رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۸۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ناپولی پس از آن که در فصل گذشته توانست قهرمانی سری آ را کسب کند در این فصل نتوانست موفقیت فصل پیش را تکرار کند.

این تیم در آخرین دیدار خود در سری آ با نتیجه یک بر صفر از امپولی شکست خورد و اکنون مدیران باشگاه قصد دارند با جذب یک سرمربی جدید به جای «فرانچسکو کالزونا» روحی تازه در تیم بدمند.

دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی با گزینه‌های مختلفی برای هدایت ناپولی در فصل آینده مذاکره کرده است. «رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که «وینچنزو ایتالیانو» جدی ترین گزینه هدایت ناپولی در فصل آینده است و تفاهم با او پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. «ایتالیانو» در حال حاضر هدایت فیورنتینا را بر عهده دارد.

این خبرنگار ایتالیایی اعلام کرده است که «استفانو پیولی» هم یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر ناپولی است اما تا این لحظه پیشرفت خاصی در مذاکره با او صورت نگرفته است.

رودی گالتی به احتمال پیوستن «آنتونیو کونته» به ناپولی هم اشاره کرد اما او را یک گزینه محتمل برای هدایت این تیم ایتالیایی در نظر نگرفت.

کد خبر 6087382

دیگر خبرها

  • مردی با دو چهره: دشمن بزرگان در عربستان کباب شد!‏
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • پاسخ کانر گلگر به هوادار خردسال چلسی: قطعا تلاش می کنیم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • هنگامی که هواداران منچستر یونایتد رونالدو را پس از هت تریک مقابل این تیم تشویق کردند / فیلم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • پیولی: یک سال پیش می‌خواستند اینزاگی را اخراج کنند!
  • نبود هتل، مانع مجازات بازیکنان ناپولی شد!