Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد با بیان اینکه بانک‌ها به وظایف قانونی خود در پرداخت تسهیلات اشتغال عمل کنند، گفت: برخلاف ابربدهکاران بانکی که وام‌ها را به قصد عدم پرداخت می‌گیرند، مددجویان کمیته امداد اقساطشان را به موقع پرداخت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، حجت‌الله عبدالملکی صبح امروز در نشست خبری با اشاره به عملکرد 10 ماهه کمیته امداد از ابتدای سال ۹۸ گفت: اگر بانک‌ها به وظایف قانونی‌شان تا پایان سال عمل کنند، ما به هدف ایجاد ۱۷۰ هزار شغلی که تعیین کرده بودیم خواهیم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص تامین تضامین بانکی افزود: بانکها بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی ضمانت می‌گیرند و برای تسهیل این موضوع برای مددجویان با بانک‌ها مذاکره می‌کنیم و به نتایجی رسیده‌ایم؛ شبکه بانکی با توجه به نرخ عدم پرداخت اقساط بسیار پایین پایین وام گیرندگان کمیته امداد باید بیش از این همراهی کرده و ضمانت را ساده‌تر کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: برخلاف بزرگ‌شده‌های نظام سرمایه‌داری و ابر بدهکاران بانکی که وام‌ها را به قصد عدم پرداخت می‌گیرند، مددجویان کمیته امداد اقساطشان را به موقع پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد: حسابی به نام «ضمانت تسهیلات» ایجاد کرده‌ایم تا کسانی که ضامن ندارند از طریق صندوق امداد ولایت، با اولویت زنان سرپرست خانوار، بتوانند با ضمانت کمیته امداد و با شرایط بسیار سهل تسهیلات بگیرند.

عبدالملکی افزود: اگر تقویت سرمایه حساب صندوق ضمانت تسهیلات با کمک نهادهای دیگر انجام شود، می‌توانیم تا 10 برابر سرمایه صندوق وام‌ها را ضمانت کنیم.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در مورد اقدامات انجام شده برای احیای طرح‌هایی که در مناطق سیل‌زده در سال جاری آسیب دیدند، گفت: ۴۰ درصد خسارت‌های وارده در سه استان گلستان، لرستان و خوزستان را به صورت بلاعوض پرداخت کرده و به استان‌ها ابلاغ کردیم بدون در نظر گرفتن سقف تعداد تسهیلات، به طرح‌های آسیب‌دیده وام قرض‌الحسنه پرداخت شود که در مجموع پنج استان سیل زده 100 هزار طرح آسیب‌دیده از سیل داریم.

این خبر تکمیل می‌شود...

منبع: آنا

کلیدواژه: مددجویان معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد حجت الله عبدالملکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب، در شانزدهمین جلسه شورای عالی مسکن، ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته‌امداد امام‌خمینی (ره) از طریق ویدئوکنفرانس در سراسر کشور با حضور رییس جمهور تحویل متقاضیان شد که سهم استان کردستان از این میزان، ۷۳۸ واحد بود که امروز با حضور استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مدیران استان به صورت نمادین یکی از این واحدهای مسکن مددجویی در روستای کوله هرد از توابع شهرستان سنندج واگذار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کردستان در آیین واگذاری این واحدهای مسکن مددجویی اظهار داشت: از این تعداد ۷۳۸ واحد مربوط به استان کردستان است که برای این تعداد واحد مسکن حدود ۲۵۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

رضا طوسی گفت: این نهاد به هر یک از این مددجویان یکصد میلیون تومان تسهیلات بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان تسهیلات پرداخت کرده است.

وی تصریح کرد: این مددجویان همچنین از طریق معرفی به بنیاد مسکن ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه ۲۰ ساله دریافت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان از همکاری مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بسیج و سپاه، استانداری های و فرمانداریها در زمینه کمک به ساخت این واحدهای مسکونی تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات خوداشتغالی به مددجویان شهرستان نور
  • وام قرض الحسنه ۳۰۰ میلیونی دولت با کارمزد ۴ درصد | وام قرض الحسنه فوری با اقساط ۲ میلیون تومانی
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • لیست جدید ابربدهکاران حقوقی و حقیقی بانکی اعلام شد
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • ۹۸ درصد از اعتبارات مشاغل خانگی خمین جذب شد
  • ۷۳۸ واحد مسکن مددجویی به ولی نعمتان کمیته امداد در کردستان واگذار شد