Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@19:59:57 GMT

فیلمی که می‌خواهد از بحران هویت بگوید

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۸۹۹۶

فیلمی که می‌خواهد از بحران هویت بگوید

به گزارش مدیر رسانه‌ این پروژه، فیلم سینمایی ما که هستیم، سومین اثر سینمایی ابوالحسن کیوان، از اواسط مهرماه در تهران (اطراف دماوند) و نیز شیراز (تخت جمشید و حافظیه) مقابل دوربین رفته است. براساس برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته فیلمبرداری تا اواخر بهمن ماه به طول می‌انجامد.

ما که هستیم؟ به طرح یکی از مسائل مهمی که ما امروز با آن روبرو هستیم می‌پردازد؛  بحران هویتی که در درون ‌مان جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما که هستیم؟ سوالی که بهرام، شخصیت اصلی داستان، از خودش می‌پرسد. من کی هستم؟ و می‌تواند سوال هر فرد دیگری در جامعه باشد. و پشت این سوال، سوال دیگری برایش پیش می آید که «ما که می توانستیم باشیم؟»

در خلاصه داستان فیلم آمده است: بهرام، فرصت زندگی با دختر مورد علاقه‌اش را از دست می‌دهد، چون او مهاجرت می‌کند. بعد پی می‌برد پدر و مادرش آنهایی نیستند که او را بزرگ کرده‌اند. زندگی او از این به بعد دستخوش چالشی عمیق می‌شود و عشق و هویتش را از دست رفته می‌بیند. این مسائل درون او را به هم می‌ریزد و منجر به پرسش‌هایی می‌شود که آزارش می‌دهند. بهرام یک شخصیت پرسشگر دارد. او می خواهد بداند و پاسخی در خور و نه سطحی برای آنچه که از او دزدیده شده، بیابد...

ابوالحسن کیوان، کارگردان این فیلم؛ نقاش، مجسمه‌ساز، معمار و فیلمساز ایرانی است که سال ۱۳۵۸ از دانشگاه «هنر» در تهران فارغ التحصیل شد و بعد از مهاجرت به استرالیا، در دانشگاه «تیف کالج» به تحصیلات خود ادامه داد.

گروه بازیگران این فیلم را افشین نخعی، محمدرضا برزگر ، مهدی‌خان احمدی، رایا نصیری، نینا برزگر، الهه پور رستمی، معصومه دشتی، شیما الله ‌بیگی، آزاد پاسایی نژاد، مهدی ضیغمی مقدم، منصور زارع، معصومه زاهدی، هانی نیکو پیام و هنرمند خردسال، تلما رفعت خواه تشکیل می‌دهند.

برچسب‌ها استرالیا تهران فیلم برداری سینما شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استرالیا تهران فیلم برداری سینما شیراز استرالیا تهران فیلم برداری سینما شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۸۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران

دریافت 2 MB کد خبر 846485 برچسب‌ها خبر مهم باران تهران

دیگر خبرها

  • اجرای «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» در اصفهان
  • پاسخ تمسخرآمیز سرمربی پرسپولیس به مهم‌ترین سوال تاریخ فوتبال
  • طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • دکتر طهرانچی: تربیت نسل جوان مبتنی‌ بر توانمندی و سودمندی است
  • ببینید | هشدار جدی مدیریت بحران به مردم تهران!
  • بارش های شدید در راه تهران؛ هشدار مدیریت بحران
  • راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • نشست چیستی و چرایی فرهنگ و هویت عشایری در دهدشت برگزار شد
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات/ راه‌اندازی سامانه رصد افت تحصیلی و مسائل روانشناختی دانشجویان
  • ایجاد اولین دبیرخانه دانشگاهی پیشگیری و کنترل دخانیات