Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان از بهترین مراکز تعمیرات لوازم خانگی در تهران به شمار می‌آید و یک شرکت معتبر با ثبت رسمی نیز می‌باشد. این تعمیرگاه عضو رسمی اتحادیه تعمیرکاران تهران و دارای تمامی مجوزهای لازم می‌باشد. این مرکز در حوزه تمامی وسایل خانگی از جمله یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، کولرگازی، مایکروفر، جاروبرقی، تلویزیون، اجاق گاز، پکیج دیواری و سایر موارد دیگر فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از جمله ویژگی‌های بارز تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان می‌توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمامی روزهای هفته اشاره کرد.

تعمیرگاه مجاز و شرکت تعمیرات لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان دارای چندین شعب در سطح شهر تهران می‌باشد و شهروندان عزیز می‌توانند در هر نقطه‌ای از شهر تهران تنها با یک تماس از خدمات ارائه شده توسط این مرکز بهره ببرند. در ادامه این مقاله شما را بیشتر با این مرکز و خدمات ارائه شده توسط آن آشنا خواهم ساخت. پس با ما همراه باشید.

خدمات ارائه شده توسط تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دیبا پشتیبانی ایرانیان

هدف اصلی تعمیرات لوازم خانگی شرکت دیبا پشتیبان جلب رضایت مشتریان خود می‌باشد به همین منظور خدمات مختلفی را با مشتریان خود ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

· خدمات تعمیر در محل: این مرکز برای راحتی کار مشتریان خود، دستگاه مورد نظر را در محل کار یا منزل در کوتاه‌ترین زمان ممکن بررسی و برطرف می‌کند.

· گارانتی خدمات: تعمیرات لوازم خانگی شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان، ۶ ماه گارانتی تضمینی خدمات ارائه شده را به مشتریان ارائه می‌دهد.

· تعیین زمان ارائه خدمات توسط مشتری: زمان تعمیر وسیله برقی توسط خود مشتری تعیین خواهد شد.

· ارائه خدمات در سریع‌ترین زمان ممکن: این مرکز تعمیرات به محض تماس مشتری در کمترین زمان ممکن متخصص حرفه ای خود را به محل اعزام می‌کند را مشکل را بررسی و برطرف نمایند.

· پشتیبانی ۲۴ ساعته: از بارزترین ویژگی‌های این نمایندگی سامسونگ، ال جی و بوش پشتیبانی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته می‌باشد. هر زمانی که وسیله برقی شما دچار مشکل شد کافی است که با این مرکز تماس حاصل کنید و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

· استفاده از قطعات یدکی اورجینال و اصلی دارای گارانتی: شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان با کسب اجازه از مشتری از قطعات یدکی اصل و دارای گارانتی استفاده می‌کند.

توجه داشته باشید فرقی ندارد که وسیله برقی شما چه مدلی و از چه برندی باشد، زیرا نمایندگی لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان دارای بخش‌های مجزایی برای تعمیر دستگاه‌ها و تکنسین‌های مجربی است در به طور اختصاصی در زمینه تعمیرات انواع برندها آموزش دیده اند که این امر باعث ارائه خدمات بهتر و تخصصی‌تر به مشتریان شده است. از جمله این برندها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

شرکت کره ای سامسونگ از معروف ترین شرکت‌های بزرگ در حوزه تولید محصولات الکترونیکی و فناوری است. از مهمترین تخصص این شرکت می‌توان به تولید و ساخت یخچال فریزر، ساید بای ساید، ماشین ظرفشویی، لباسشویی و مایکروفر و جاروبرقی اشاره کرد. نمایندگی تعمیرات سامسونگ دیبا پشتیبان ایرانیان در حوزه تعمیر انواع لوزام خانگی سامسونگ فعالیت دارد. از جمله ویژگی‌های بارز این نمایندگی می‌توان به استفاده از قطعات یدکی اصل و دارای گارانتی به مدت ۱۸۰ روز اشاره کرد.

نمایندگی تعمیرات ال جی

نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان مرکز تعمیر و خدمات انواع لوازم خانگی ال جی می‌باشد. این نمایندگی به صورت شبانه روزی در ۷ روز هفته آماده خدمات رسانی به مشتریان گرامی در شهر تهران است. تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان دارای تکنسین‌های حرفه ای است که در حوزه تعمیر انواع لوازم خانگی ال جی آموزش دیده اند و همین امر موجب ارائه خدمات بهتر و تخصصی‌تر به مشتریان شده است. هدف اصلی و نهایی نمایندگی تعمیرات ال جی دیبا پشتیبان ایرانیان جلب رضایت مشتری می‌باشد، از این رو برای مشتریان خود تخفیف‌های ویژه ای را در نظر گرفته است.

نمایندگی تعمیرات بوش

شرکت بوش آلمان از بهترین تولید کنندگان لوازم خانگی به شمار می‌آید. نمایندگی تعمیرات بوش دیبا پشتیبان ایرانیان به صورت ۲۴ ساعته در تمامی طول هفته آماده خدمات رسانی به شهروندان عزیز در تهران می‌باشد. این مرکز برای سهولت کار مشتریان خود دارای چندین شعبه در تهران می‌باشد و سرویس‌های تعمیراتی توسط تعمیرکاران حرفه ای و با تجربه در محل کار یا منزل انجام خواهد شد. تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیرات بوش با تماس شما و مشخص شدن مشکل ایجاد شده در دستگاه، در کمترین زمان ممکن در محل شما مستقر و مشکل را بررسی و برطرف می‌کنند.

اگر در تهران سکونت دارید و لوازم خانگی شما نیاز به تعمیر و سرویس دارند کافی است که با یکی از شعب مرکز تعمیرات مجاز لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان تماس حاصل کنید تا مشکل شما را بررسی و در کمترین زمان ممکن آن را بررسی و برطرف نمایند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ما به وب سایت رسمی شرکت دیبا پشتیبان ایرانیان به آدرس www.dibaposhtiban.ir مراجعه نمائید.

این مطلب، یک خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 4836164

منبع: مهر

کلیدواژه: سامسونگ ال جی تعمیر لوازم خانگی هواوی شرکت هواوی موبایل همراه اول ایران کیش بانک ملی آموزش زبان خارجی سیل سیستان و بلوچستان پرداخت الکترونیک تورگردشگری اپراتور تلفن همراه استارت آپ آژانس های مسافرتی نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • نیروگاه برقِ ری آماده خدمات رسانی در فصل تابستان