Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-23@20:06:10 GMT

مازیار ناظمی با حکم وزیر ورزش پست گرفت

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۹۰۳۹

مازیار ناظمی با حکم وزیر ورزش پست گرفت

مازیار ناظمی با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، حکم خود را به عنوان سرپرست این فدراسیون دریافت کرد.

به گزارش شریان نیوز،به نقل از روابط عمومی پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، مازیار ناظمی سرپرست فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد. در این مراسم، سید محمدشروین اسبقیان حکم وزیر ورزش و جوانان را به مازیار ناظمی به عنوان سرپرست جدید فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی تقدیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 


مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها ضمن تشکر از زحمات چهار ساله محمود صیدانلو، رئیس این فدراسیون گفت: تأکید وزیر ورزش بر این است که بلافاصله بعد از پایان دوره ریاست فدراسیون‌ها، سرپرست تعیین و مراحل انتخابات طی شود. ناظمی از مدیران تلاشگر و متعهد وزارت ورزش و جوانان است و برای او در این سمت، آرزوی موفقیت داریم.

ناظمی هم با تشکر از زحمات بسیار زیاد صیدانلو در چهار سال گذشته گفت: او بسیار مدیر موفقی بوده و خوشحالم در فدراسیونی مسئولیت گرفتم که افراد توانمندی در آن هستند. مأموریت اصلی ما در اینجا، برگزاری انتخابات است و با مشورت دوستان، هرچه سریع‌تر آن را در زمان مقرر برگزار خواهیم کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد مایلی‌کهن که در روزهای گذشته به واسطه شکایت امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی از خودش بسیار خبرساز شده بود، امروز یک میهمان ویژه در منزل خود داشت.

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان عصر امروز و پس از پایان جلسه هیات دولت با حضور در منزل محمد مایلی‌کهن، با این پیشکسوت و سرمربی تیم ملی در جام ملت‌های خاطره‌انگیز ٩۶ دیدار کرد.

مرور خاطرات گذشته ورزش و فوتبال ایران بخشی از دیدار امروز بود. وزیر ورزش و جوانان با اشاره به خدمات مایلی‌کهن در ورزش ایران اظهار کرد: «از دو منظر دیدار با آقای مایلی‌کهن را برای خودم واجب می‌دانستم. یک اینکه شما در وزارت ورزش و جوانان همکار و پیشکسوت ما هستید و از طرف دیگر در دوران بازیگری و مربیگری زحمت زیادی برای ورزش کشیده‌اید و پیشکسوت ورزش ایران هستید و برای شما آرزوی سلامتی دارم.»

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898010

دیگر خبرها

  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • وزیر «سرپیچی» را در نطفه خفه کرد/سرپرست‌ها رییس فدراسیون نمی‌شوند
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • عکس| وزیر ورزش در منزل محمد مایلی‌کهن
  • ایلکا سرپرست فدراسیون روستایی و عشایری شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش روستایی معرفی شد
  • سرپرست فدراسیون ورزش‌روستایی،عشایری و بازی‌های بومی محلی منصوب شد
  • رئیس هیات ورزش دانش آموزی استان بوشهر انتخاب شد
  • فعالیت ۳۵ رشته در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی