Web Analytics Made Easy - Statcounter

کبیری معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن و تجارت استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،گفت: به منظور حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اجرای طرح نظارت بر عاملان شر کت‌های ایران خودرو و سایپا در زمینه مبالغ اضافی دریافتی برای خدمات کارت طلایی خودرو، تخلف چهار نمایندگی ایران خودرو محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کبیری افزود: برای این نمایندگی‌ها، برگه گزارش بازرسی به مبلغ ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تشکیل و به برای صدور و اجرای حکم به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.

او گفت: شهروندان قزوینی در صورت مشاهده هر گونه تخلف مشابه بلافاصله به تلفن گویای ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان صنعت تعزیرات حکومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۳۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان جنوبی، مدیرکل تعاون کارو رفاه اجتماعی استان گفت: برای اعمال نظارت‌های قانونی، ارتقای سطح ایمنی کار و پیشگیری از بروزحوادث و با اولویت بازرسی درکارگاه‌های پرخطر در سال گذشته سه هزار و ۳۴۱ کارگاه پرخطر استان درحوزه معدن– ساختمان، صنعت و تولید توسط بازرسان کار استان مورد بازرسی قرار گرفت که دارای افزایش ۱۲۰ درصدی نسبت به تعهد ابلاغی در سطح استان بوده است.

اشرفی افزود: با توجه به اهمیت حفظ و صیانت از نیروی انسانی و پیشگیری از بروز حوادث و بیماری‌ها
به دلیل وجود مخاطرات متعدد در بخش ساختمان و معدن و تولید، حدود ۴۶ درصد از کل بازرسی‌های
انجام شده در این بخش‌ها متمرکز و انجام شده است.

به گفته وی برای ارتقای ایمنی در سطح استان، توانمندسازی کمیته‌های حفاظت فنی و بهداشت کار و استقرار مسئولین ایمنی در کارگاه‌های مشمول از برنامه‌های مهمی است که توانسته در تامین حفظ و صیانت شاغلان اثرگذار و نتایج حاصله و نظارت‌های انجام شده منجر به کاهش حوادث و افزایش ضریب ایمنی در کارگاه‌ها شده است.

دیگر خبرها

  • در نمایندگی اشنایدر چه خدماتی ارائه می‌شود؟ معرفی نمایندگی و لیست خدمات
  • انجام بالغ بر ۹ هزار نوبت بازرسی بهداشتی از مرکز عرضه فرآورده‌های خام دامی
  • عدم رعایت قوانین صنفی ۴ کافه بازی را در مشهد پلمب کرد
  • عدم رعایت قوانین صنفی چهار کافه بازی را در مشهد بست
  • حکم تعزیرات حکومتی برای بیش از هزار واحد صنفی متخلف در امسال
  • افزایش بازدیدها از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی شهرستان مه ولات
  • نمایندگی رسمی فروش کولر‌های آمریکایی کریر
  • کشف لوازم یدکی قاچاق در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۳۳۴۱ مورد بازرسی هوشمند از کارگاه‌های پرخطر خراسان جنوبی
  • استرداد حدود ۱۰ میلیارد ریال به شاکیانِ واحدهای صنفی مشهد