Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، برخی از مقامات آمریکایی به گزارش نیویورک تایمز در مورد اطلاعات جان بولتون در پرونده « اوکراین گیت» واکنش نشان دادند:

سناتور چاک شومر ، رهبر اقلیت دموکرات سنا: بولتون شواهد و مدارکی دارد. این بستگی به چهار عضو جمهوریخواه سنا دارد که اطمینان حاصل کنند جان بولتون ، میک مولوانی و دیگران که آگاهی مستقیم از اقدامات رئیس جمهور ترامپ دارند در دادگاه سنا شهادت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آدام شیف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان و رییس هیات استیضاح کننده ترامپ: اکنون می دانیم که چرا ترامپ مانع درخواست ما برای شهادت دادن بولتون شد. اگر جلسه محاکمه قرار است منصفانه باشد، سناتورها باید اصرار داشته باشند که بولتون به عنوان شاهد به سنا فراخوانده شود .

سناتور مستقل ، برنی سندرز: جان بولتون ادعا می کند ترامپ به او گفته است که تا زمانی که اوکراین به او در تحقیقات دموکرات ها کمک نکند، از ارسال کمک های نظامی خودداری خواهد کرد. سنا باید از بولتون به عنوان شاهد در فرایند استیضاح بشنود.

سناتور دموکرات باب منندز  در حال حاضر شکی نیست که بولتون اطلاعاتی دارد که باید از سوی سنا و عموم مردم شنیده شود. هم اکنون. نه زمانی که دادگاه پایان یافت، نه زمانی که کتاب او منتشر شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 ترامپ جان بولتون پرونده اوکراین گیت افشاگری بولتون قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند

مجلس نمایندگان آمریکا روز شنبه هفته جاری، بسته امنیتی ۶۱ میلیارد دلاری را پس از ماه‌ها جنجال درکنگره بر سر درخواست جمهوریخواهان از کاخ سفید به منظور تقویت امنیت مرز با مکزیک، به تصویب درآورد. این لایحه هم‌اکنون باید به تصویب سنا با اکثریت دموکرات‌ها و امضای رئیس‌جمهور آمریکا جو بایدن درآید.

فایننشال‌تایمز در این خصوص گفت، گرچه بسته جدید، رئیس‌جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی را بر آن داشته است تا مدعی شود که کی‌یف همچنان قادر به شکست مسکو است، اما بسیاری ازمقام‌های این کشور اشتیاق کمتری نشان داده‌اند و استدلال می‌کنند که «بعید است که این بسته، تغییر چشمگیری در اوضاع کی‌یف در خط مقدم ایجاد کند».

چندین نیروی نظامی در خط مقدم اوکراین به فایننشال‌تایمز گفتند که به شدت تحت حملات پی در پی روسیه قرار دارند و از کمبود شدید مهمات نیز رنج می‌برند. 
برخی نظامیان اوکراینی تصریح کردند که امیدوارند که انبوهی از تجهیزات آمریکایی، اوضاع را بهبود بخشد، اما یک مقام اوکراینی به فایننشال‌تایمز گفت که این کمک مالی، به «کاهش پیشروی‌های روسیه کمک می‌کند، اما آن را متوقف نخواهد کرد».

یک تحلیگر نظامی اوکراینی نیز تصریح کرد که احتمالاً این ۶۱ میلیارد دلار، بیشترین کمک غرب به اوکراین در سال جری خواهد بود و به احتمال خیلی زیاد، «تمامی بسته‌هایبعدی برای اوکراین کوچک‌تر خواهد بود».

«راب لی» عضو ارشد مؤسسه تحقیقات سیاست خارجی «برنامه اوراسیا» تصریح کرد که جذب نیروی انسانی یکی دیگر از چالش‌های مهم کی‌یف است. وزیر دفاع روسیه سرگئی شویگو در ماه فوریه برآورد کرد که از آغاز جنگ اوکراین، بیش از ۴۴۴ هزار نظامی اوکراینیکشته شده‌اند و اوایل ماه جاری (آوریل)، او گفت که کی‌یف تنها در سال جاری، ۸۰ هزار نظامی خود را تاکنون از دست داده است.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • نیویورک تایمز: نابودی حماس ممکن نیست
  • نیویورک تایمز: فعالیت حماس در بالا و زیر زمین ادامه دارد
  • تظاهرات‌ها در آمریکا در حمایت از ایران نگران‌کننده است
  • افشای طرح لغو شده حمله اسرائیل به ایران از جمله تهران
  • طرح اولیه اسرائیل «حمله بزرگ به اهداف نظامی» از جمله نزدیک تهران بود
  •   همۀ دوستان و دشمنانِ خاورمیانه در روایت نیویورک تایمز
  • فایننشال‌تایمز: ۶۱ میلیارد آمریکا، جنگ اوکراین را متوقف نمی‌کند
  • سرمایه فرزندانمان را خرج امنیت کشورهای دیگر می‌کنیم
  • انتقاد سناتور آمریکایی از تصویب لوایح کمک‌های خارجی
  • کامیکازه‌های ۵۰۰ دلاری، قاتلان خونسرد تانک‌های ۱۰ میلیون دلاری