Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@09:51:32 GMT

شهر گلستان پس از مدت‌ها صاحب شهردار شد

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۹۲۴۲

شهر گلستان پس از مدت‌ها صاحب شهردار شد

شهرگلستان پس از گذشت ماه‌ها بلاتکلیفی با نظر شورای اسلامی شهر، بار دیگر صاحب شهردار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، اعضای شورای اسلامی شهرگلستان بعد از مدت‌ها که این شهر بدون شهردار بود در نهایت به دنبال برگزاری جلسات متعدد و درپایان رأی‌گیری این شورا، شهردار جدید گلستان را انتخاب کردند تا بالاخره شهر پرحاشیه نیز صاحب شهردار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین گزارش، اعضای شورای اسلامی شهرگلستان حسین علیقلی‌زاده که پیشتر نیز شهردار گلستان بوده را به عنوان شهردار جدید انتخاب کردند که البته وی سوابق قابل توجهی نیز در کارنامه مدیریتی خود دارد و امروز توانست بار دیگر رأی اعتماد برای تکیه زدن به این صندلی را بگیرید.

گفتنی است که شهرداری شهرگلستان از زمان کناره‌گیری علیرضا عرب تا به امروز حتی یک روز هم روی آرامش به خود ندیده و به شدت درگیری حواشی و مشکلات مختلف بوده است که این امر باعث نارضایتی شدید شهروندان گلستانی نیز شده بود.

مجموعه مدیریت شهرب شهرگلستان در همین زمان کوتاه چندین سرپرست و شهردار را تجربه کرده درحالی که فرجام هیچ کدام از آن‌ها به کارهای مهم و بزرگ برای شهر گره نخورد و تنها باعث تشدید تنش‌ها بر علیه شهرداری و شورای اسلامی این شهر شدند.

علیقلی‌زاده را از نظر سوابق می تواند بیش از یک سر و گردن از سایر کاندیداها بالاتر دانست به گونه‌ای که شهردار همدان، شهردار منطقه ۱۹ و یک دوره شهردار گلستان در رزومه او به تنهایی از همه سوابق مدیریتی گزینه‌های قبلی شهرداری گلستان بالاتر می باشد و نیازی به بررسی بخش‌های دیگر سوابق او نمی باشد.

درپایان لازم به ذکر است که امیدواریم شهردار جدید شهرگلستان بتواند باردیگر این شهر را به مسیر پیشرفت و توسعه بازگرداند و اختلافات و مشکلات موجود در گلستان را به بهترین شکل ممکن رفع و مدیریت نماید.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای شهرستان های استان تهران؛ رئیس شورای شهر چهاردانگه با اشاره به بلاتکیلفی این شهر و نداشتنِ شهردار گفت: شورای شهر چهاردانگه پس از قطعی شدنِ حکم قضاییِ شهرداِر قبلی، برای انتخاب شهردار جدید، اقدام خواهد کرد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • شورای شهر رأی به استیضاح شهردار ارومیه داد
  • هزینه کرد شهرداری این شهر بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • هزینه کرد شهرداری مشهد بدون ابلاغ بودجه، غیرقانونی است
  • گلایه عضو شورای شیراز از عدم احداث باغات بانوان در شیراز
  • رفتار‌های خلاف قانون پذیرفتنی نیست/ آمادگی گلستان برای دور دوم انتخابات
  • «سید محمود حسینی پور» رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی شد + سوابق
  • حمایت شورای شهر بجنورد از برنامه‌های عملیاتی شهردار مرکز استان