Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@02:29:31 GMT

کشف بیش از ۸۸۵ میلیارد کالای قاچاق در گمرک قشم

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۹۲۹۷

کشف بیش از ۸۸۵ میلیارد کالای قاچاق در گمرک قشم

مدیرکل گمرک قشم روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت:  این میزان در همسنجی با  سال گذشته از نظر تعداد پرونده ۱۸۸ درصد و از حیث ارزش ریالی ۳۷ برابر افزایش را نشان می‌دهد.

حسین سعیدی افزود: بیشتر کالای مکشوفه شامل خودرو، سوخت، تلفن همراه، سیگار، موتور قایق، لوازم آرایشی، مشروبات الکلی، پوشاک، پارچه و پتو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، نوسانات نرخ ارز و همچنین نوع کالای مکشوفه را از دلایل رشد ارزش ریالی کالاها بیان کرد.

در حال حاضر گمرک قشم با استقرار در اسکله شهید ذاکری، اسکله بهمن، اسکله لافت، اسکله پُهل و فرودگاه قشم به مسافران ورودی و خروجی خدمات گمرکی ارائه می‌کند.

شهرستان قشم شامل جزیره‌های قشم، هنگام و لارک با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت از تنگه هرمز به موازات ساحل استان هرمزگان به طول ۱۵۰ و عرض میانگین ۱۱ کیلومتردر میان آب‌های خلیج فارس گسترده شده است.

برچسب‌ها حسین سعیدی گمرک جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالای قاچاق

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین سعیدی گمرک جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالای قاچاق حسین سعیدی گمرک جمهوری اسلامی ایران قاچاق کالای قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ فرمانده انتظامي شهرستان نايين از توقيف  گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز حین کنترل خودرو های عبوری به ۴ دستگاه کامیونت مشکوک شدند و این خودروها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ احسان بدیعیان افزود: ماموران حاضر در هماهنگی با مرجع قضائی دربازرسی از این خودروها کالاهایی از جمله  ۱۶۰ عدد ضد یخ، ۱۵۳ عدد انواع شامپو،کفش و ماسک مو، ۵۵ عدد زنجیر موتور،۹ دستگاه انواع لوازم خانگی و ۴۸ دستگاه کپسول گاز مخصوص جوشکاری که همگی خارجی و بدون اسناد و مدارک معتبر گمرکی بوده را کشف کردند.

وی ارزش اموال کشف شده از سوی کارشناسان مربوطه را ۱۱ میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این عملیات ۴ فرد متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف ۱۱ میلیارد ریال کالای قاچاق در نایین
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • توقیف لودر ۹۰ میلیارد ریالی در فراشبند
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف کالای خارجی قاچاق در مرند
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • افزایش ترانزیت ریلی کالا از گمرک رازی در مرز ایران وترکیه 
  • جریمه ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریالی‌ قاچاقچی کالا در لرستان
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید
  • کشف ۱۰ میلیارد ریالی کالای قاچاق در دهلران