Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید در استان اندیشیده شده است و مردم از این لحاظ نگرانی نداشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا صفی‌خانی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تأمین میوه شب عید در استان اندیشیده شده است و مردم از این لحاظ نگرانی نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نظارت‌ها برای کنترل بازار ادامه دارد افزود: در صورت هر گونه سو استفاده از قوانین با مشارکت دیگر نهادهای نظارتی و قضایی با تخطی برخورد خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: از هم اکنون در مورد کالاها و محصولاتی که در روزهای پایانی سال دارای تقاضای زیادی برای خرید هستند برنامه ریزی های لازم انجام شده است و نظارت‌ها در ایام پایانی سال تداوم خواهد داشت تا محصولات باکیفیت به بازار عرضه شوند.

وی بابیان فعالیت گشت‌های مشترک نظارتی به منظور کنترل بازار در استان عنوان کرد: اقشار مختلف مردم می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه احکتار، گران فروشی، کم فروشی و دیگر موارد تخلف موارد را با سامانه ۱۲۴ در میان گذارند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است

در حالی مدیرعامل توانیر از ممنوعیت تبلیغ کولرهای گازی براساس مصوبه شورای عالی انرژی خبر داه که تبلیغ کولر گازی سرای ایرانی در صدا و سیما هنوز متوقف نشده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مصطفی رجبی مشهدی، مدیرعامل شرکت توانیر هفته گذشته خبر داده بود، بر اساس مصوبه شورای عالی انرژی، وظیفه ممنوع کردن تبلیغ کالاهای با مصرف انرژی بالا و فاقد سازگاری لازم با اقلیم های مختلف کشور را برعهده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گذاشته تا این وزارتخانه با همکاری دستگاههای ذیربط به ویژه سازمان صداوسیما اقدامات لازم را برای ممنوعیت تبلیغ این گونه کالاها براساس پیشنهاد وزارتخانه های نفت و نیرو و هماهنگی وزارت صنعت، معدن و تجارت به عمل آورد.

در حال حاضر با وجود این مصوبه و ابلاغ آن به صداوسیما و وزارت ارشاد همچنان در سطح شهر و رسانه ملی تبلیغ کولرگازی نه تنها متوقف نشده بلکه با نزدیک شدن به فصل گرما با شکل و شمایل جدید انجام می‌شود.

به عنوان نمونه سرای ایرانی بدون توجه به این مصوبه همچنان تبلیغ کولرگازی را در صداو سیما انجام می دهد و خبری از توقف این گونه تبلیغات نیست.

 

 

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ساخت کمپینگ گردشگری غارسهولان مهاباد
  • برای تأمین منابع مالی افق نوینی لازم است
  • ساخت کمپینگ گردشگری غار سهولان مهاباد
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • مسئولان قضایی در جهت تحکیم آرامش و امنیت مردم تدابیر مقتضی را اتخاذ کنند
  • تأمین اعتبارات لازم برای مقابله با خسارتهای سیلاب
  • تأمین مالی جمعی ابزاری مؤثر جهت تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • تبلیغ کولر گازی متوقف نشده است
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • هیچ گونه خللی در سیر روان قطارهای باری و مسافری نداشتیم/ تمهیدات لازم اندیشیده شده است.