Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی _ مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی برنامه‌های کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه‌فجر استان را اعلام و از احداث بیش از یکهزار واحد مسکونی ویژه محرومان خبرداد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، قنبر موسی‌نژاد، مدیرکل امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، امروز، هفتم بهمن در جلسه هماهنگی برنامه‌های کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی ستاد دهه‌فجر که در سالن جلسات اداره کل این استان برگزار شد، بااشاره به تغییر نام این کارگروه از تشکل‌های مردمی به همیاری و خدمت‌رسانی، تصریح کرد: امسال وارد پنجمین دهه پیروزی انقلاب شده و اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب از ضرورت‌ها به شمار می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: امسال با آغاز فرا رسیدن چهل‌و‌یکمین سال پیروزی انقلاب ایام فاطمیه نیز به پایان می‌رسد و لازم است برنامه‌ها از شور و نشاط اجتماعی همراه با رعایت موازین اسلامی برخوردار باشد.

موسی‌نژاد بابیان اینکه جامعه هدف کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی اقشار محروم و بی‌بضاعت جامعه هستند، اضافه کرد: در این ایام نقش مؤثر انقلاب در دفاع از محرومین باید برای مردم تبیین شود، بهترست برای آشنایی هرچه بیشتر مردم با دستاوردهای انقلاب از بسته‌های فرهنگی استفاده شود.

این مقام مسئول تبیین توانمندی دستگاه‌های مختلف در رفع محرومیت‌زدایی را مورد تأکید قرار داد و دهه‌فجر را فرصت مغتنمی برای گزارش عملکرد دستگاه‌ها در این حوزه برشمرد و گفت: در کنار اجرای برنامه‌های مختلف، باید برنامه‌ای شاخص مدنظر باشد و از مستندسازی گزارش‌ها غفلت نشود.

وی اطلاع‌رسانی برنامه‌ها از طریق فضای مجازی، صدا و سیما، سایر خبرگزاری ها و مطبوعات، انعکاس خدمات در قالب اینفوگرافی، موشن‌گرافی و...، استفاده از ظرفیت سمن ها، گلباران حجره طلبگی امام خمینی(ره)، دیدار با خانواده شهدا و محرومین، بازدید از بیماران صعب‌العلاج، حضور پررنگ اعضای کارگروه در برنامه های مختلف را از جمله اقدامات در دستور کار عنوان کرد.

موسی‌نژاد در ادامه از افتتاح پروژه‌های منتسب به کارگروه همیاری و خدمت‌رسانی به ارزش 29میلیارد تومان در ایام‌الله دهه‌فجر خبرداد و افزود: بناداریم در این ایام آغاز عملیات احداث بیش از یکهزار واحد مسکونی ویژه محرومان با حضور مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) و نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه  انجام شود.

 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا ایکنا مرکزی ستاد دهه فجر انقلاب کمیته امداد امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام

استاندار ایلام با بیان اینکه اقدامات جهادی و مومنانه بنیاد مسکن، امید‌آفرین و رضایت‌بخش است،گفت: تاکنون و در طول سه سال فعالیت دولت سیزدهم، در حوزه ساخت مسکن، ۶ هزار واحد از ۸ هزار تعهد این بنیاد ساخته شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، حسن بهرام نیا امروز در نشست با مدیر کل و معاونین بنیاد مسکن استان گفت: گزارشات ارائه شده توسط مدیرکل بنیاد مسکن در استان بسیار خوب و قابل توجه و مایه امید و نشاط برای جامعه روستایی است.

استاندار ایلام به عملکرد مثبت بنیاد مسکن در طول سه‌ساله فعالیت دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: تاکنون در حوزه ساخت مسکن، 6 هزار واحد از 8 هزار تعهد این بنیاد ساخته شده است.

وی در ادامه گفت: همچنین در حوزه بهسازی روستاها، در بحث پرداخت تسهیلات کم‌بهره، اجرای طرح هادی روستایی و کمک و مساعدت برای ساخت مسکن محرومان، تهیه طرح جامع، الحاق روستا به شهر، بهسازی روستاهای هدف گردشگری و تولید مسکن روستایی و شهری، عملکرد مجموعه بنیاد مسکن امید‌آفرین و رضایت‌بخش است.

بهرام‌نیا با بیان اینکه جهش تولید و مشارکت مردم در این بنیاد لمس شده است،گفت: امیدواریم در پایان سال 1403 نیز این بنیاد در تحقق شعار سال موثر باشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد: طی دو سال گذشته از حساب 100 امام(ره) 20 واحد تکمیل و 307 واحد نیمه‌تمام نیز تکمیل شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه در بازه زمانی پس از انقلاب تا قبل از آغاز فعالیت دولت سیزدهم کل مشارکت مردم در واریز به حساب 100 امام(ره) 500 میلیون تومان بوده است، افزود: در این دولت بیش از 16 میلیارد تومان به حساب 100 امام(ره)از سوی مردم واریز شد‌ه است.

 وی گفت: طی دو سال گذشته طرح هادی در 300 روستای استان با اعتبار 353 میلیارد تومان اجرا شد.

بهرام نیا یادآور شد: در دولت سیزدهم، بیش از 1400 میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان ساخت مسکن در شهرهای زیر 20 هزار نفر جمعیت و روستاها پرداخت شد.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • احداث ۱۹ هزار واحد مسکونی در استان سمنان
  • ۱۸۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در البرز احداث می‌شود
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • ۱۰۹ واحد مسکن از محل حساب ۱۰۰ امام احداث شده است
  • بیش از ۲ میلیون خانه در حال ساخت است
  • ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار خانه در حال ساخت است
  • پرداخت ۸۵۰ میلیارد تومان تسهیلات برای احداث ۱۵۰۰ واحد مسکونی در ماکو
  • ساخت و تعمیر ۲۶۰ واحد مسکونی محرومان در لرستان
  • احداث ۶ هزار واحد مسکونی از ۸ هزار تعهد استان ایلام
  • احداث بیش از ۲۲ هزار مسکن ملی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یزد