Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@00:44:32 GMT

تیراندازی در کارولینای شمالی؛ 14 نفر زخمی شدند

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۹۴۹۰

در یک حادثه تیراندازی که ساعت ۱۲.۰۵ روز گذشته (یکشنبه) به وقت محلی در رستورانی در «سالیسبری»، شهری با ۳۴ هزار ساکن در ایالت کارولینای شمالی آمریکا به وقوع پیوست، دستکم ۶ نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و در مجموع ۱۴ نفر زخمی شدند.

اخبار بین الملل - روزنامه انگلیسی «دیلی‌میل» در این خصوص گزارش کرد، نیروهای امنیتی شهر سالیسبری گزارش کردند که حادثه تیراندازی درون رستوران به وقوع پیوسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش‌ها حاکی از آن است که یکی از قربانیان از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار گرفته است و پنج نفر دیگر نیز به دلیل جراحات ناشی از اصابت گلوله تحت درمان قرار گرفتند.

شبکه سی ان ان گزارش کرد که هشت فرد دیگر این حادثه در این حادثه دچار جراحات خفیفی شدند که دو نفر از آنها به دلیل قرار گرفتن زیر دست و پای افراد دچار جراحت شدند و یک نفر دیگر نیز به دلیل فشارهای عصبی تحت درمان قرار گرفته است.

طبق این گزارش، نیروهای امنیتی در حال تحقیقات و بررسی در خصوص این حادثه هستند و ظاهراً فرد مظنون به تیراندازی تاکنون تعیین هویت نشده و انگیزه وی نیز فاش نشده است.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر شده است و تعدادی نیز در این حوادث زخمی یا کشته می‌شوند اما لابی سلاح به اندازه‌ای در آمریکا قدرتمند است که تاکنون کنگره و دستگاه اجرایی این کشور اقدامی در زمینه محدود کردن حمل سلاح در ایالات متحده انجام نداده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیراندازی نیروهای امنیتی ایالات متحده تیراندازی نیروهای امنیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری متعلق به تعاونی جهان گشت مهر که از بندرعباس عازم تهران بود در جاده کمربندی شهر یزد ۱۳ نفر زخمی بر جای گذاشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سید حسین طباطبایی اظهار کرد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که از مصدومان هفت نفر به بیمارستان شهید صدوقی (ره)، چهار نفر به بیمارستان شهید رهنمون و ۲ نفر نیز سرپایی در محل حادثه درمان شدند.

وی با اشاره به اینکه اتوبوس ۱۵ مسافر داشت، افزود: تریاژ و درمان اولیه مصدومان حادثه در کمتر از ۴۰ دقیقه توسط اورژانس یزد مدیریت و هم‌اکنون تمام مصدومان حادثه در بیمارستان تحت نظر اورژانس هستند.

مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد گفت: علت حادثه توسط کارشناسان در حال بررسی است که اطلاع رسانی می‌شود.

کد خبر 745334

دیگر خبرها

  • اظهارات فرمانده کل ارتش درباره جزئیات حادثه امروز اصفهان
  • تیراندازی به چند شیء پرنده انجام شد
  • تیراندازی به چند شی پرنده انجام شد/ پدافند هوایی هوشیار است
  • ۳ زخمی در حمله انتحاری به کاروان کارگران ژاپنی در پاکستان
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جای گذاشت
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت