Web Analytics Made Easy - Statcounter

جواد تاراسی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: ۱۷۶ مورد از این طرح‌ها مربوط به مکانیزاسیون، ۳۰ مورد آب و خاک، ۱۵ مورد دامی، ۶ مورد شیلات، چهار مورد صنایع تبدیلی، چهار مورد عشایر و ۲ مورد آن نیز باغبانی، است.

وی، میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها را یک هزار و ۱۴۴ میلیارد و ۳۲۵ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با بهره برداری از این طرح ها، برای ۸۳۹ نفر در سطح استان زنجان به صورت مستقیم و غیرمستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره امور فناوری های مکانیزه کشاورزی سازمان جهادکشاورزی استان زنجان نیز از تمدید بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث ماشین‌های کشاورزی خبرداد و گفت: پلاک گذاری ماشین‌های کشاورزی در استان از سال ۱۳۹۲شروع شده است که طی این مدت، پنج دوره تمدید بخشودگی جریمه نداشتن سابقه بیمه ماشین‌های کشاورزی اعمال شده است.

یوسفی پور افزود: آخرین مرحله تمدید این بخشودگی از اول بهمن امسال به مدت سه ماه به شرکتهای سهامی بیمه ابلاغ شده و قابلیت اجرایی دارد و پس از گذشت این مهلت تمدیدی در این خصوص صورت نمی پذیرد.

وی یادآورشد: کشاورزان استان جهت تشکیل پرونده پلاک گذاری تراکتور می توانند به کارشناسان مکانیزاسیون مستقر در مدیریت جهادکشاورزی شهرستان محل سکونت مراجعه کنند تا راهنمایی‌های لازم انجام شود.

یوسفی پور تاکید کرد: با شروع فصل جدید زراعی تحویل سوخت به ماشین‌های کشاورزی فاقد پلاک بامشکل مواجه می‌شود.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح زنجان وزارت جهاد کشاورزی افتتاح طرح زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۹۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ قهرمانی گفت: بازرسان استاندارد مطابق قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد از واحد‌های تولیدی استان به طور مستمر بازرسی و نمونه برداری می‌کنند تا از استمرار و تداوم کیفیت محصولات تولیدی استان اطمینان حاصل نمایند.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، یک هزار و ۷۹۴ مورد بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان به عمل آمد که این عملکرد نشان دهنده تحقق ۱۲۶ درصدی برنامه عملیاتی سازمان ملی استاندارد در زمینه بازرسی فنی از واحد‌های تولیدی استان است.

مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: بازرسی و نمونه برداری از فرآورده‌های مختلف صنایع در راستای نظارت بر کیفیت و حسن اجرای استاندارد در واحد‌های تولیدی استان زنجان انجام می‌شود.

قهرمانی ادامه داد: شهروندان برای اطلاع از اصالت و اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد درج شده بر روی محصول به هنگام خرید می‌توانند کد ۱۰ رقمی ذیل علامت استاندارد را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال کنند.

وی افزود: شهروندان با این کار می‌توانند از اصالت کالا اطمینان حاصل کنند و هرگونه موارد فاقد انطباق را از طریق سامانه مردم دار به نشانی ۱۵۱۷.inso.gov.ir گزارش دهند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است 
  • بهره برداری ۷ طرح برق رسانی در چهارمحال و بختیاری
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • انجام ۲ هزار و ۴۴۲ نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی در زنجان
  • فاز توسعه ۶۰ هکتاری شهرک صنعتی اردبیل آماده بهره‌برداری است
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • سد ایالو آماده بهره‌برداری است
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری